n9 yavaslama

manialog

Üye
    Konu Sahibi
n9 yavaslama
arkadaslar 3-4 uygulama acinca hemen yavasliyor telefon onceden olmuyordu var mi cozumu dropcache yukledim iyi oldu ama otomatik hizlandirmiyor faster n9 yuklemek riskli gibi geliyor baska yontem bileb var mi birde bildirim ekraninda besleme falan yogun ondan olabilir mi. bir ara yine olmustu mesajlarla islem kaydini sildim hizlanmisti slmdl oda fayd etmiyor
 

fLuke!

Üye
fastern9 un stable sürümü var onu yüklemeni kesinlikle tavsiye ederim.
 

pRime.

Üye
3-4 tane ne açıyorsun?
 

manialog

Üye
    Konu Sahibi
facebook opera falan oyle oyun da degil
faster n9 yukledim quicktweak uzerinden hakkaten farketti baya yalniz sarj cabuk gider mi?
 

pRime.

Üye
gitmez.
 
Tepkiler: manialog
n9 daki kasılma veya yavaşlama donma gibi sorunların nedeni
web gecmişi
mesajların coklugu
işlemkaydı
gereksiz uygulama yükle kaldırma gibi nedenler
 

pRime.

Üye
n9 daki kasılma veya yavaşlama donma gibi sorunların nedeni
web gecmişi
mesajların coklugu
işlemkaydı
gereksiz uygulama yükle kaldırma gibi nedenler

aslında telefondaki genel optimizasyon eksikliği temel neden. ama genele vurduğumuzda o yavaşlamalara rağmen pek çok telefondan daha hızlı. özellikle çekirdek uygulamalar. ben daha hiçbir telefonda stok tarayıcının n9'daki kadar hızlı açıldığını görmedim.
 

[ENGİN]

Üye
Aynen öyle Serdar
 
ozaman kendi pack dosyamızı hazırlayalım
bir "OC" veya MODÜL PACK gibi
tamamen güvenli ve zararsız
ama öncesinde karnel icin kurulabilir bir arşiv hazırlamak daha iyi
karnel yükseltilirse hicbir sorun kalmaz
tabi bunu yapabilen yok denilecek kadar az buna bir cözüm gerekli
 

manialog

Üye
    Konu Sahibi
faster n9 baya cozdu problemi ama daha onceden quick tweak ile yaptigim ayarlar basa dondu ve telefon kapandi zor actim insallah gocmez telfon o kadar alisiyo insan kullanimina arkadasin iphonu kullanyim dedim cok karisik geldi