etse ne olacak ondan mı yusuf attı da 608milyon dolar ödeyecek
ve sensation katılıyorum belkide foto almak içinde kullanılabilir bu arada cihazda swipe ı iyice abartmışlar mesela oyun oynarken film izlerken ve kamera açıkken sağa ve ya sola çekince ekran kayıyor ve arkada ki işlem devam ediyor süper lan bu bunu yapan yok daha
ee meamo nun fişini çektide ne oldu adamlar bizim oynayamadığımız oyunları oynuyor ve ayrıca sadece nokia işin içinde misal intel ve lg de meego projesinde çalışıyor
intel, linux vede nokia bu projedeler artı hasanın dediği gibi lg de öle<a href="http://www.maxicep.com/symbian-3-genel/" target="_blank">maemo gibi olamaz asla kesinlikle fazlasıyla destek gelicek hemde tahmin etiğimizden fazla..<br />
</a>
birde şunlara desene N900 tegra oyunlarını açıyor htclerin açamadığı oyunları oynuyor çift çekirdeklerin oynayamadığı oyunları oynuyor diye bazıları işlemci ve ramden ibaret sanıyorlar telefonı galiba
kardeş kurarsın android i istediğin pro yu açar istediğin hd oyunu oynarsın o android çileirn tegra tlflarının açamdığı oyunlar bunlar birader bizzat denedim dendiğim tlf da kendi tlfonum lgoptimus 2x çift içlemcili android bölümüne git o oyunu açamayan kaç tane dasire hd var gözleirnle gör n900 havada karada kasılmadan donmadan açıyosa bu tlf la oyunlar akar birader