N9 Tanıtımı

Uruloki

Üye
kamera tuşu yok büyük ihtimalle ekranı kilitlemek için o zaten videolarda fotoğraf çekerken hiç oraya gitmiyor adamların eli bu arada 1080p gelebilir belli olmaz
 
Kimse değinmemiş ama GSM 850, 900, 1800, 1900 MHz olduğuna göre ülkemizde 3G alyapısını desteklemiyor , 2100 Bandı yoksa Türkiye'ye gelmez
 

Uruloki

Üye
valla o ekran kilidi için tuş ki tüm videolarda adam ekranda tuşa basıyor ayrıca ana ekran diye birşey yok cihazda iphone gibi olmuş
 

ozggurr

Üye

Benim dikkatimi ceken bir sey var, Nokia N900 Skype ve Google Talk uzerinden video call yapabiliyorken neden N9'un websitesinde sadece voice-to-voice vurgusu yapilmis SKYPE icin? N9 eger N900'un yapabildiklerinin hepsini yapar da ustune lanse edilen ozellikler gelirse harika olur, ama N900'deki ozellikleri kirparsa yazik olur.
 

Uruloki

Üye
<b>Kimse değinmemiş ama GSM 850, 900, 1800, 1900 MHz olduğuna göre ülkemizde 3G alyapısını desteklemiyor , 2100 Bandı yoksa Türkiye'ye gelmez</b>


ne alaka o sadece o frekanslar arasında iletişim kuruyor demek benim K810i de 2100 mhz yoktu 2300 vardı ama 3G çalışıyordu burada
 

uribaju

Üye
ben videoyu detayli izleyemedm sadece sitenin birinde kamera tusunun oldugundan bahsediyordu
 

Uruloki

Üye

illaki vardır mesela facebook chat de entegre cihaza en iyisi tam olarak çıkınca merakımız giderilecek
 

sultant

Üye
n8 den sonra ilaç gibi gelir bana bu telefonnn
 

Sensation

Emekli Yönetici
Kilit tuşu, ses açma-kapama tuşu var. Ama kilit tuşu fotoğraf çekmek için kullanılabiliyordur belki.