kamera tuşu yok büyük ihtimalle ekranı kilitlemek için o zaten videolarda fotoğraf çekerken hiç oraya gitmiyor adamların eli bu arada 1080p gelebilir belli olmaz
kamera tuşu yok büyük ihtimalle ekranı kilitlemek için o zaten videolarda fotoğraf çekerken hiç oraya gitmiyor adamların eli bu arada 1080p gelebilir belli olmaz
sadece dehşet fdiyorum N900 den daha güçlü ve N900ün şuan tüm telefonlara meydan okuduğu bilindiğine göre abisi hayli hayli öper tüm cihazları ve ayrıca N8 aldığım gibi bunuda ön siparişle alıcam büyük ihtimalle
Benim dikkatimi ceken bir sey var, Nokia N900 Skype ve Google Talk uzerinden video call yapabiliyorken neden N9'un websitesinde sadece voice-to-voice vurgusu yapilmis SKYPE icin? N9 eger N900'un yapabildiklerinin hepsini yapar da ustune lanse edilen ozellikler gelirse harika olur, ama N900'deki ozellikleri kirparsa yazik olur.
Benim dikkatimi ceken bir sey var, Nokia N900 Skype ve Google Talk uzerinden video call yapabiliyorken neden N9'un websitesinde sadece voice-to-voice vurgusu yapilmis SKYPE icin? N9 eger N900'un yapabildiklerinin hepsini yapar da ustune lanse edilen ozellikler gelirse harika olur, ama N900'deki ozellikleri kirparsa yazik olur.