Uruloki
Üye
arkadaşlar gsm şirketlerin den birine yüklenelim email atarak türkiye'de ilkleri siz yaparsınız diye n9 u getirin satışa sunun diye olmaz mi?
bilgiler icin tsk ler hasan n9 hakkinda senin fikrin ve yorumun ne?
sadece dehşet fdiyorum N900 den daha güçlü ve N900ün şuan tüm telefonlara meydan okuduğu bilindiğine göre abisi hayli hayli öper tüm cihazları ve ayrıca N8 aldığım gibi bunuda ön siparişle alıcam büyük ihtimalle
yok galiba olsa kesin bahsedilirdi
Hasan, hdmidan usb otgdan hiç bahsedilmemiş bunlar yok mu acaba? Bi tek gsmarenada okudum.
yok galiba olsa kesin bahsedilirdiçoğu şeyi kısmışlar ya
inşallah eklenir bluetooth düşürülmüş hdmı yok otg yok işlemci yükseltilmiş ram yükseltilmiş tamam ama bu nokia nın pazar politikasımı n8 in değeri düşmesin diye anlamıyorumki
evet yok ama çoğu şeyi kısmışlarlada alakası yok bence şu kadar diyeyim N900 de otg yoktu geldi geliştiriciler sağolsun yine N900 de 720p oynatma yoktu geldi gelişticiler sağolsun siz merak etmeyin herşey yapılır bu cihaza
inşallah eklenir bluetooth düşürülmüş hdmı yok otg yok işlemci yükseltilmiş ram yükseltilmiş tamam ama bu nokia nın pazar politikasımı n8 in değeri düşmesin diye anlamıyorumki
Fiyatı uçuk olmazsa bende alacağım
sen phone 5 alırım diyodun bunun uçuk olmaz merak etme galiba 64gb olanı 720$ mış 16lık ise 640$ ama tam belli değil
evet yok ama çoğu şeyi kısmışlarlada alakası yok bence şu kadar diyeyim N900 de otg yoktu geldi geliştiriciler sağolsun yine N900 de 720p oynatma yoktu geldi gelişticiler sağolsun siz merak etmeyin herşey yapılır bu cihaza
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?