Hocam bu cidden gerçek mi ya :S sanki tam tersi gibi N9'da 12mp kamera N8'de ise 8mp kamera var. Ayrıca n9'un video kalitesi de harika N8'den hiç bir farkı yok gibi.. Gerçekten ilginç bir durum..
Su ekran karsilastirmasi biraz tarafci olmus cunku galaxys2 ve iphone4 un parlakliklari daha yuksektir diye dusunuyorum cunku biri superamoled , biri ips teknolojisine sahip yinede gunahini almayalim n9 un ama foto merkez odaklacekilmis amator fotografcilar bile anlar bir ele alip gozle tartmak gerek . Ve umarim isigi kisma otomatik degildir n8deki gibi cunku ekran olu oluyor amoledin zevki kaciyor bu ayari kullaniciya birakmak lazim
yok aslında şöyle bir şey bu bahsedilen harmattan arayüzü tüm nokia cihazlarında olacak yani aynısı olmıyacak ama çok benziyecek mesela s40 bir cihaz vardı resmi çıktı üzerinde symbian belle menüsü var yani o tarz diyebiliriz aynısı olmıyacak ama benziyecek öyle diyelim aynı htc sense arayüzü gibi