utku hala gülüyorsun olmadı 2 senelik N900 ün çalıştırdığı 2.3 ü yükleriz yani sen dert etme ve ben oyun oynamak içinde almıyorum telefonu bu arada N9 bekleyenlere birkaç haber vereyim şuanda yurtdışında ön-sipariş alan siteler mevcut 599 birinde diğerinde birazdaha ucuzdu ama tam hatırlamıyorum ayrıca cihaz 90 uygulamaya kadar sorunsuz çalıştırabiliyor birde konsol merak edenler vardı bugün izlediğim bir videoda ayarlarda geliştirici modu var onu açınca büyük bir ihtimalle konsolda açılabilecek cihazda