N9 Tanıtımı

pRime.

Üye
Utku™;3546802' Alıntı:
Yok gerçeğim puanlar çok gerçekçi değil mi?

Bide kendi tarayıcısıyla koy koçum n9 kendi tarayıcısıyla bilgisayarlara taş çıkartıyo.
 

Utku

Üye
Utku™;3546818' Alıntı:
operanın html5 skoru 1 dğer video vs. iyi n9un html5 skoru kaç acaba sayfanın altının olduğu bir görsel var mı?
.......
 

Uruloki

Üye
Utku™;3546845' Alıntı:

illa adamın yaptığı hatta sonucunu bilmeden yaptığı videoyu istiyorusn demek koyuyorum senin için artı olarak fotoğraf işlemesini büyük yazsaydım oraya sonuçta işlemci ile alakalı birşeydi en son

[video=youtube;LphiRFvd40I]http://www.youtube.com/watch?v=LphiRFvd40I[/video]
 

ben kendi telefonum ile sky fire. Ile denedim 211çıktı sonuç
http://www.html5test.com/index.html

kendi browseri 187 çıktı
 

Uruloki

Üye
sağol güneşinoğlu kaça aldın acaba telefonu ve doğubanktan mı aldın
 

ATAŞTAN

Üye
Utku™;3543554' Alıntı:
ya hala anlamıyorsunuz şunu n8de aynı numarayı yediniz bari n9 da yapmayın şunu 3-4 ay sonra samsung bir cihaz çıkarır ezer geçer n9 u.....
ya kardeşim kullandığın cihaza bak hala daha android diyip tutturuyorsun be kardeşim yemedi galiba n8le bi yerleriniz gocundu bu cihazı görünce biyerleriniz düştü halada laf laf o video yu izlerken kaydırma yaparken altta video çalışıyor bunu hangi taptığın androidli cihaz yapıyor cevap yok cevap daha uygulamalarınızı hafıza kartına atmıyorsunuz açamadığınız oyunlarınızı 6 sene önceki tel çatır çatır oynatıyor halada android labada labada kimse yokken nokia vardı ve herzamanda olucak cepler ilk çıktıgında daha numara çevirip ara yapmaya yer olmayan tek ekranlı telefonlarda nokiada anlık msjlaşıp snake oyunu oynayıp salyalarınız akıyordu unuttunuz o günleri androidle çıktınız sanki ananızdan herzaman diyorum sony gitsin walkman na devam samsug lg gitsin televizyon çıkarmaya devam iphone bilgisayar çıkarsın bırakrınlar işin ehline nokiaya hadi şimdi git kumunla oyna halada nokia kullanıp nokia çamur atıyorsunuzya dağalın dükkanın önünden yadi yavrum...
 

nonamex

Üye

6 sene önceki telmiş n900u kastediyor ama o 2009 da çıktı neyin ne oldugunu bilmeden boş konuşan nokiacı
 
Tepkiler: Utku

pRime.

Üye
Bu da n9'un gerçekten tanıtıldığı video:
 

nonamex

Üye
Klasik Nokia Fan Boy: Cevap veremeyince direk hakaret etmeye başlar.
 

WebStyle

Üye
özelliklerine tekrar bakarken birşey dikkatimi çekti.

Kızılötesini hadi es geçiyorum artık o hemen hemen hiç bir cihaz da yok. FM Radio,Memory Slot ve Java olmadığından bahsediyor? Acaba ne kadar gerçek bilgisi olan var mı?
 

umut681

Üye
nokia samsung veya sony-ericson dan daha potanisiyelli bir markadır bunu zamanında hepimiz gördük.N9 ile beraber yine göreceğizde android şişirme bir teknoloji bence geleceği yk ama İOS geliştirlebilir diye düşünüyorum.meego şu an pek piyasaya hakim olamasada ilerde olacaktır diye tahmin ediyorum.adam akıllı androidi bile olmayanlar kara sevda android bağımlısı olmuşlar.galaxy miniyle iyi bir android sahibi olmuyorsun kardeşim git iphone al samsung wave al ama unutma PARASINA GÖE TEKNOLOJİ DEVRİ..
 

pRime.

Üye

Radyo, hafıza kartı girişi ve java yok.
Java olmaması büyük bi eksiklik değil bence uygulamaların hepsi meego tabanlı olur ve uygulama kalitesi yüksek olur.
Radyo olmamasıysa gerçekten büyük eksiklik, radyo sıkça kullanılan bir donanım ama internet radyosuyla sorun aşılabilir.
Hafıza kartı girişi olmaması 16gb'lık sürümde sıkıntı yaratabilir fakat 64gb'lık sürümde gerekmez.
 

nonamex

Üye


Radyo olmaması biraz üzücü, şu telefona 240 x 320 java uygulama kurmak isteyen var mıdır ki zaten
 

Uruloki

Üye
radyo su var merak etmeyin sadece radyo uygulaması yüklenicek o kadar ve donanımında radyo destekliyor ayrıca java 2.1 e de sahip
 

pRime.

Üye
Radyo olmaması biraz üzücü, şu telefona 240 x 320 java uygulama kurmak isteyen var mıdır ki zaten

Yani.


----------Eklendi @ 17:56:25 ---------- Yazıldı @ 17:46:21 ----------

radyo su var merak etmeyin sadece radyo uygulaması yüklenicek o kadar ve donanımında radyo destekliyor ayrıca java 2.1 e de sahip

Hasan aslında java olmaması daha iyi. Neden diyceksin çünkü uygulama geliştiricileri androide iphone'a kendi platformunda uygulama yazıyor fakat nokia'da kolaya kaçıp java platformunda dandik uygulamalar yapıyorlar misal ebuddy gibi.
 

Sensation

Emekli Yönetici


 
androide laf söyleyen elemanlar , n9 u alınca ertesi gün android yükleyeceklerdir telefona bundan adım gibi eminim