N9 Tanıtımı

Uruloki

Üye
ve sonunda aradığım cevabk da buldum işte biri tablet diğeri android çift çekirdek olan cihazlrın rezilliği diz boyu hadi flash 10 var diye android html5 in üzerine düşmedi fakat ios ne iş adamlar bas bas html5 diye bağıyordu al sana çift çekirdek diyorum ve hala MeeGo ya ve N9 a laf atanlars cevabım işte bu link

thehandheldblog.com/2011/06/23/meego-android-ios-html5-test/


----------Eklendi @ 14:26:25 ---------- Yazıldı @ 14:25:04 ----------

ve bu arada şuanda N9 daki yazılım bir nevi beta tam bitmemiş birde bitmiş olsa ne olurdu herhalde
 
nokia nokia söyle bana benden daha yüksek htlm5 skoru alan varmı bu dünyada
 

Utku

Üye
komik olmayın
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
c6-01 in bile kaç yeni çektim webcam le 248 +13 bonus puan
 

Ekli dosyalar

Utku

Üye

n9 dan 9 puan eksik
 
hahaha dur bende akşam iphone4 ile deneyeyim o kaç çıkacak birde n8 denim )
 

Utku

Üye
hahaha dur bende akşam iphone4 ile deneyeyim o kaç çıkacak birde n8 denim )
n9

----------Eklendi @ 15:06:58 ---------- Yazıldı @ 15:03:00 ----------

benim cevabımı gördün mü?
 
Utku™;3546693' Alıntı:
komik olmayın
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
c6-01 in bile kaç yeni çektim webcam le 248 +13 bonus puan

abi ozaman senin cihaz galaxys2 ve ipad 2 den çok daha iyi performans göstermiş
 
hatta benim netbooku bile geçiyormuşsun az kalsın
 

Utku

Üye
your browser scores
328

AND 13 BONUS POINTS

out of a total of 450 point
Bu da bilgisayarımın
 
Utku™;3546733' Alıntı:
öyle gözüküyor dene istersen

abicim bırak allahını seversen operadanmı girdin ne yaptın flashsız bir tarayıcıdan girmişsin bu puanı rahat alırsın web tarayıcıdan girsene orjinal. operadan giriyorsan bu sonucu alırsın
 
Updated!
June 22, 2011
your browser scores
314
AND 13 BONUS POINTS
out of a total of 450 points

benimkide bu arkadaş atom kullanıcısıyım ama etkilermi .
 

buket2

Üye
bilgilendirme için tşkler
 

Uruloki

Üye
Utku™;3546693' Alıntı:
komik olmayın
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
c6-01 in bile kaç yeni çektim webcam le 248 +13 bonus puan

dostum o opera mobile ın puanı biliyorsun ki opera mobile kaç fark atıyor sen android de de açsan onu aynı performansı verecek ya da meego da sen telefonun kendi browserının yani direk kendi gücünü gösterdiği browserı koysana şöyle 36 mı ne çıkıyor


----------Eklendi @ 15:27:18 ---------- Yazıldı @ 15:24:26 ----------

Utku™;3546738' Alıntı:
your browser scores
328

AND 13 BONUS POINTS

out of a total of 450 point
Bu da bilgisayarımın


senin bilgisayarın diye birşey yok o browser ın puanı esas olarak microsoft un yaptığı internet explorer ile deniceksin onu çünkü diğer bowserlarda farklı motorlar var aynı opera mobile gibi
 

pRime.

Üye
Şaka mısın utku bide operayı koymuş n9 da 257 +14 bonus hem de kendi tarayıcısıyla.
 

Uruloki

Üye
Utku™;3546802' Alıntı:
Yok gerçeğim puanlar çok gerçekçi değil mi?

o zaman sen çift çekirdekli SGS2 yi de geçtin öyle mi olyor



ki senin telefonun gücünü göstermiyor bu operanın gücünü gösteriyor esas telefonun gücünü kendi tarayıcısı ile görebilirsin ki anna ile daha iyi bir performans göstericek 111 puan gibi
 

Utku

Üye
yok geçmedim
operada evet tarayıcının gücünü gösteriyor operanın html5 skoru 1 dğer video vs. iyi n9un html5 skoru kaç acaba sayfanın altının olduğu bir görsel var mı?
 

Uruloki

Üye
ve yine en hızlı N9 kamerayı açıp çekim yapması ve işlemsi 2.6 saniye sürüyor yine çift çekirdek cihazları geçti