uribaju
Üye
kral n8 cilere neoldu birden kendi telefonlarini kotulemeye basladilar n9u gorunce.nokia yine birseyleri eksik yapti nokia yine stratejide..yeter abi artik ya.hdmi ozelliginin ne kadar gereksiz oldugunu anlamislar en azindan.kamerayi da 0.4 sn erken cektirmeyi basarabilmisler alkis cok buyuk bir basarinokia cift cekirdek islemci cikarmadi ve yine inat ediyor bu telefon da n8 vakasina donucek ve alanlarin ellerinde patlayacak .sonrasinda nokia pacayi kurtarmak icin de wp7li ve cift cekirdekli 1080p hd cekimli telefon cikartip piyasadaki dengesini saglamaya calisacak ama diger markalarin elleri armut mu toplayacak?tabiikide hayir.Nokia neden hala birseyleri kisma pesinde anlamis degilim halbuki yapacak potansiyelide varken..
Strateji, gözlerini para bürümüş olabilir. Hiç bir zaman en iyisi olamayacak Nokia bu belli..
<font face="Tahoma"><font color="Navy"><br />
<br />
su huylarini degistirseler olabilir onlerinde hicbir engel yok ama nedense her telefon cikarttiklarinda gidim gidim ozellik koyuyolar bu cok oldu bunu azaltalim gibisinden.ama gel gorki artik bu numarayi kullanicilar yememeye basladi.cunku diger firmalar ataga kalkistilar ellerindeki tum imkanlari kullanmaya calistilar bu yuzden de nokia ya olan itibar sarsildi. bana kalirsa nokia bu telefonu hemen iptal edip cift cekirdekli 1080p hd video kamerali (mpsi 8 de olur) telefon cikarmasi lazim..</font></font>
ilk telefonum nokia idi...(33 00 idi galiba) simdide nokia N8 yani o gunden bu gune hep nokia kullandim..(N serisinin hemen hepsini N900 dahil) diyorumki Nokiadan bi nane olmaz cok geri kaldi bundan eminim.Bu gun gittim iphone 4 aldim hanimdada samsung Galaxy var yani 3 telefonuda yan yana koydum once gorselligine baktim sonra calismasina hizina vs..inanin en kazmasi N8..bu benim fikrim degil gorunen koy klavuz istemez.Fiyat diyorsunuz ama ben N8 e 660$ verdim aldim..simdi iphone 4 icin 800$ verdim yani 140 $ fark..bence deger..neyse tartisma icin degil gozlemlediklerimi yazmak istedim N9 degil Ne cikarsa ciksin..gidip denemeden benim icin en az su an elimdeki iphone 4 kadar hizli ve gorsel olursa dusunecegim..nokia diyince artik durup dusunmek gerek..sonucta o da ucuz degil..
Samsung'un kullandığı ses çipi son derece kaliteli ve dünyada bu alanda söz sahibi cip firma tarafından üretiliyor
@uribaju; sen Nokia N8 yerine Nokia C5-03 kullanır mısın? Elbette 5800'ı olan biri çok sever telefonunu ama C7 çıkınca örneğin telefonundan biraz soğur, çünkü başka imkanlar bulur ama telefonunda yoktur.
@uruloki; kesinlikle katılıyorum.
Galaxy S2 burada tartıştığımız Dual-core 1.2GHz ARM Cortex-A9 işlemci +1 gb ram var@uribaju; sen Nokia N8 yerine Nokia C5-03 kullanır mısın? Elbette 5800'ı olan biri çok sever telefonunu ama C7 çıkınca örneğin telefonundan biraz soğur, çünkü başka imkanlar bulur ama telefonunda yoktur.
@Uruloki; kesinlikle katılıyorum.
----------Eklendi @ 08:25:17 ---------- Yazıldı @ 08:17:05 ----------
N8 Symbian, 680 MHz işlemci hızında ve de 256 MB RAM'i var.
iPhone 4 iOS 4, 1 GHz işlemci ve de 512 MB RAM'i var.
Galaxy S Android, 1 GHz işlemci ve 512 MB RAM var.
Nokia N9 ise pazardaki yeni en gelişmiş işletim sistemini yani MeeGo'yu kullanıyor. Bunu bu kadar iyi yapan ne? İşlemci ve diğer donanımla çok daha uyumlu çalışması İntel sayesinde. Görünüm ve telefonun yazılımsal çoğu özelliği de Nokia'nın. Symbian'ı iOS'u Android'i ezer geçer. Şimdi de N9'un teknik özelliklerine bakalım:
N9, MeeGo, 1 GHz işlemci, 1024 MB RAM var.
iPhone 4; güçlü ama markası ne olduğu belli olmayan hoparlörlere ve 5 MP Kameraya sahip. Ekranı 3.5"
N8; Güçlü dolby hoparlörlere sahip, 12 MP Kameraya ve de 3.5" bir ekranı da var.
Galaxy S; Ne olduğu bilinmeyen hoparlörlere, 5 MP kamerası ve de 4.0" ekranı var.
N9; Güçlü dolby hoparlörlere, 8 MP kameraya ve 3.9" ClearBlack bir ekrana sahip.
1080p net değil mi?
küçücük lensi ile 1080p çekim yapan cihazları hala en büyük lense sahip N8 in 720p lik videoları hala yeniyor eee nerde o 1080p çünkü net değil
şu çift çekirdek oyunlarına gelelim eğer tüm konuyu okuduysanız saruman ne yazmış lg optimus 2x var ki tegra lı yanlış hatırlamıyorsam adam yazdığı şu lg ile açamadığı 2 senelik TEK çekirdekli N900 de açıyorum(şöyle bir şey var android swap bellek desteklemediği için hafıza yetersiz diyor onunda çözümünü bulmuşlar bir yazılım atıyorlar cihaza onu da açıyor) yani N9 hayli hayli çift çekirdek cihazları öttürecek
Utku™;3546088' Alıntı:Galaxy S2 burada tartıştığımız Dual-core 1.2GHz ARM Cortex-A9 işlemci +1 gb ram var<img src="images/smileyler/aboo.gif" border="0" alt="" title="Ahaa" smilieid="328" class="inlineimg" /><font color="Silver"><br />
<br />
<font size="1">----------Eklendi @ 10:15:14 ---------- Yazıldı @ 10:14:32 ----------</font><br />
<br />
</font>ekranı da 4.3''<img src="images/smileyler/bye2.gif" border="0" alt="" title="Hoşçakal" smilieid="327" class="inlineimg" /><font color="Silver"><br />
<br />
<font size="1">----------Eklendi @ 10:16:43 ---------- Yazıldı @ 10:15:14 ----------</font><br />
<br
</font><br />
1080p net değil mi?<img src="/images/smileyler/kop.gif" border="0" alt="" title="Koptum" smilieid="198" class="inlineimg" /> sadece çözünürlük artıyor 1080p yi 720p yede küçültebilirsin
1080p'ye net değil diye genelleme yapmışsın ben onu eleştirdim SGS2 için konuşmadım orda ben
şöyle açıklıyım N8 lens boyutu 24mm geniş açı her piksel rahatlıkla sığıyor SGS2 de ise 35mm lens var dar açı ki üstüne iki kat fazla olan piksel bindiriyorsun pikseller birbirne giriyor anladın mı 720p ye bile düşürsen N8 yine daha iyi az teknolojiden anlayın lütfen rakamlara kanmayın
----------Eklendi @ 10:22:20 ---------- Yazıldı @ 10:21:18 ----------
birşey daha forumda kimde SGS2 varsa html5test.com a girip bir render puanlarına bakabilirmi acaba resimle birlikte lütfen
senin diğer yorumlarını okumamıştımfakat ben orda SGS2 için konuşuyoru ve tabi ki 24mm lense sahip bir kamera 1080p her türlü 720p 24mm lensli bir kamerayı geçer
ben kaç kere dedim millet anlamak istemiyor işte hakan abi ee yazmışsın oraya ikisinede android yüklediler yine foss çıktı cihazları ve bu arada N900 e win 7 de yüklemişlerdi hatırlatırım ve ben hala cevap bekliyorum forumda kimsede SGS2 yok galiba bir an önce html5 render test sonuçlarını istiyorum caps ile beraber ve N9un 257 puanı şimdiden de yazıyorum buyrun hodri meydan diyorum ki adamlar 11 dk lık inceleme videosu yaptı adam diyorki html5 render test sitesini aç adam açıyor ve inceleyen kendini bir 20 sn topluyamıyor çünkü çıkan sonuç çılgın bir sonuç neden mi chrome un puanını geçemiyor birtek evet bilgisayar üzerinde ki chrome puanı ki nerden baksanız o pc de çift çekirdek işlemci vardı ve her türlü şuan telefonlarda olan çift çekirdeği ezer değil mi evet bir kaç sayfa önceye bakın ben linki verdim sonucu siz görün opera safari firefox ki bunlar pc üzerinde kiler mobilleri katmaya değmez bunları bile geçiyor cihaz ben hodri meydan diyorum hala daha bekliyorum caps ile birlikte çift çekirdekli sensation lg optimus 2x SGS2 fark etmez html5 render sonucu ne söyleyin resimle birlikte
abi zaten yani adamlar bu konuya yönelik kendini göstermek istiyorlar linux ah ah bu sistemden kaymaması lazım nokianın gitti windowsa , hız isteyenler buyursun işte hasan dual core a gerek duymuyor sistem zaten çok hızlı ram oranı iyi , iyi cihaz çıkıyor ama fenomen cihaz olurmu bilmiyorum, geliştiriciler bir uğraşsın görücez cihaz neler yapabiliyor . aslında buna cortex a9 u bir koysalarmış yada asıl a15 koysalarmış bombayı patlatırlarmış . bu sistemle gelecek gücü düşünebiliyormusun.[/QUOTE
bende keşke a9 olsa filan dedim başta ama yaptıklarını görünce ağzım açık kaldı ve şimdiden dev kit leri dağıtmaya başlado nokia N950 yi ise kısa sürede geliştiricilere yolluyacaktır ki ondada aynı sistem var bence direk flash ve oc ile uğraşcaklar
----------Eklendi @ 12:47:56 ---------- Yazıldı @ 12:43:06 ----------
yalnız birşey daha ekliyim meego nun topluluğunda okuyorum adam 1.9 ghz e çekmekten bahsediyor cihazı ama aşırı ısınma oluyormuş galiba
bende keşke a9 olsa filan dedim başta ama yaptıklarını görünce ağzım açık kaldı ve şimdiden dev kit leri dağıtmaya başlado nokia N950 yi ise kısa sürede geliştiricilere yolluyacaktır ki ondada aynı sistem var bence direk flash ve oc ile uğraşcaklar
yalnız birşey daha ekliyim meego nun topluluğunda okuyorum adam 1.9 ghz e çekmekten bahsediyor cihazı ama aşırı ısınma oluyormuş galiba
<font face="Arial Black"><font color="Black"><b><br />
<br />
Çok bomba bi alet olacak, bi video izledim, adam pusulayı açıyor, multitask menüsüne gidiyor, multitaskte hala pusula çalışıyor kuzeyi gösteriyor. Hayretler içinde kaldım resmen.</b></font></font><font color="Silver"><br />
<br />
<font size="1">----------Eklendi @ 12:50:55 ---------- Yazıldı @ 12:49:32 ----------</font><br />
<br />
</font><font face="Arial Black"><font color="Black"><b><br />
<br />
Bize 1ghz bile yeter o hızla.</b></font></font>
sürekli çalışan bir multitasking menüsü olmuş çok iyi bende görmüştüm onu 11 dk lık video zaten ben şimdi farklı incelmeler arıyorum yalnız fonearena ya girin detaylı olarak incelmişler galiba daha bakamdım ama
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?