nonamex
Üye
Tabi kardeş mutlaka öyledir.
Nokia'nın 6 yıl önce çıkardığı meego'lu n900 'ü bile geçemediler. Hala en iyi ilk 10 cihazlar arasında yukarıda veya aşağıda yer alıyor.
bu cihazdan sonra iphone ve samsung cu lar neler söyleyecek bakalim
ben 2005 diye biliyorum
)) harbiden güldürüyorsun insanı senin tabirinle samsungcu olarak söyleyeyim ben çok güzel bir telefon arayüzü falan sıkıcı syimbiandan uzak donanım gücü olarakta n8 göre baya yol katedilmiş ama dual-core çift çekirdekli samsung galaxys 2 ye rakip değil istersen özelliklerini karşılaştır kimsenin bişey yazmasına gerek yok gözlerinle gör
tabi tabi.
cevabınız bu mu?dabi dabi
2009 da çıktı bir kere 6 yıllıkmış iphone 3gs de 2009 da çıktı hala her oyunu açıyor......Tabi kardeş mutlaka öyledir.
Nokia'nın 6 yıl önce çıkardığı meego'lu n900 'ü bile geçemediler. Hala en iyi ilk 10 cihazlar arasında yukarıda veya aşağıda yer alıyor.
katılıyorum sgs2 nin gücünü anlamış değiller)) harbiden güldürüyorsun insanı senin tabirinle samsungcu olarak söyleyeyim ben çok güzel bir telefon arayüzü falan sıkıcı syimbiandan uzak donanım gücü olarakta n8 göre baya yol katedilmiş ama dual-core çift çekirdekli samsung galaxys 2 ye rakip değil istersen özelliklerini karşılaştır kimsenin bişey yazmasına gerek yok gözlerinle gör
tasarımı kötü mü n8,n9 gibi kalas değil en azında 2 kat daha incecevikkuvvetli kardesim samsung un özelliklerine bile bakmıyorum çünkü çekiciliği sıfır dandik bi tasarım benim gözümde ve n9 u gec yıllar önce cikmis olan n900 ün hızına yetişmeye çalışın
Utku™;3544368' Alıntı:cevabınız bu mu?
2009 da çıktı bir kere 6 yıllıkmış iphone 3gs de 2009 da çıktı hala her oyunu açıyor......
katılıyorum sgs2 nin gücünü anlamış değiller
----------Eklendi @ 16:53:51 ---------- Yazıldı @ 16:53:02 ----------
tasarımı kötü mü n8,n9 gibi kalas değil en azında 2 kat daha ince
evet affedersiniz şey bezi gibi ne kadar ince olursa okadar iyi mantığı ile gidiyorlar ama yandan boydan bahseden yok
n9 çıkınca karşılaştırma videolarında sgs2 nin oyun performansındaki farkını görürsünüz
Siz meego'nun gücünü anlayamıyosunuz, anlamak istemiyorsunuz, gs2 daha çift çekirdeği eşit kullanamıyor yazılımı yüzünden övünüp durmayın gs2nizle gidin n9un hızını görün.Tasarım kimine göre güzeldir kimine göre değil, zevk meselesi, siz kalas diyince kalas olmuyor.
----------Eklendi @ 16:59:27 ---------- Yazıldı @ 16:58:58 ----------
Yani.
680 mhz işlemcili N8 'in 1 ghz'li androidlerden daha hızlı çalıştığını iddia edenler vardı bir ara, karşılaştırma videolarını görünce susmak zorunda kalmışlardı o geliyor aklıma
Utku™;3544402' Alıntı:n9 çıkınca karşılaştırma videolarında sgs2 nin oyun performansındaki farkını görürsünüz
680 mhz işlemcili N8 'in 1 ghz'li androidlerden daha hızlı çalıştığını iddia edenler vardı bir ara, karşılaştırma videolarını görünce susmak zorunda kalmışlardı o geliyor aklıma
çekememezlik mi? Asıl sen samsungu çekemiyorsun
Görürüz,n900 androidlerin takılarak oynattığı oyunları kasmadan oynatıyor n9 hepsini oynatır rahat ol sen
----------Eklendi @ 17:11:22 ---------- Yazıldı @ 17:10:02 ----------
Biz susmamıştık ama şimdi 1ghzlik meegoluyla siz tek tek susacaksınız.
----------Eklendi @ 17:12:40 ---------- Yazıldı @ 17:11:22 ----------
Çekememezlik budur işte, gelip buraya hala konuşuyosunuz.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?