N9 Tanıtımı

nonamex

Üye
Tabi kardeş mutlaka öyledir.

Nokia'nın 6 yıl önce çıkardığı meego'lu n900 'ü bile geçemediler. Hala en iyi ilk 10 cihazlar arasında yukarıda veya aşağıda yer alıyor.

N900 2009 da çıkmadı mı ben mi yanlış hatırlıyorum ?
 
işletim sistemi meego hızı 1 ghz başka nediyim telefonun dış görünümü süper .
 
samsungun neresini seviyosunuz yaw telefonun görüntüsü araba kaportası gibi 2 ay sonra telefonun her yeri soyulmaya başlıyor dokunmatiği bozuluyor. arkadaş samsungun servisine götürdü telefonu 3 ay sonra geldi telefonu ..Androide bağımlı telefon resmen ama meegoda özgürsün herşeyi yapabiliyorsun ...Lütfen symbianla karşılaştırmayın bu N9u
 
Güzel telefon,Üni kazanırsam kendime hediye olarak alabilrm Diğer yandan bu telefonu gören Fandroidler büyük ihtimalle işlemciye laf edecekler ama bi gerçek var oda hiç bi işletim sistemi android gibi çok enerji yiyip az performans vermiyor,Youtubeden bakan görür hala bazı çift çekirdekli androidler tek çekirdekli wp7den yavaş kalabiliyor,Meegonunda wp7den kötü olmayacağını düşünürsek işlemci ile uçacaktır.
 
Arkadaslar ben samsung kullanicisiyim.Androidde uzun sure kullandim.Wave-n8 in seviyeli tartismalarina da katildim.Ta ki ipin ucu kacana kadar.N8 de nokiayi cok elestirmistim ama bu cihaz olmus.Hem meegoyu hem de teli begendim.Iste nokianin yapmasi gereken buydu.Simdi oldu.Umarim nokia arkasina duser de bu sistem ve bu cihazla cikisa gecer,tekrar sahalara doner.Wp7 ile ugrasacagina meegoyla ypla devam etse ve uzerine dusse endroid ve iosun guclu bir rakibi olur.Alinasi bir telefon fakat biraz izlendikten nokianin destek ve onemseme oranini gordukten sonra.Bu cihaz icin soyluyorum afferin nokia
 

meg1ddo

Üye
nokia bu sistemin arkasında ister dursun ister durmasın ben şimdiden para biriktirmeye başladım, hız ve görselliğin sade ve hoş bir arayüzle birleştiği bu kadar kullanışlı başka bir sistem tanımıyorum...
 
bu cihazdan sonra iphone ve samsung cu lar neler söyleyecek bakalim

)) harbiden güldürüyorsun insanı senin tabirinle samsungcu olarak söyleyeyim ben çok güzel bir telefon arayüzü falan sıkıcı syimbiandan uzak donanım gücü olarakta n8 göre baya yol katedilmiş ama dual-core çift çekirdekli samsung galaxys 2 ye rakip değil istersen özelliklerini karşılaştır kimsenin bişey yazmasına gerek yok gözlerinle gör
 

pRime.

Üye
ben 2005 diye biliyorum

2009


----------Eklendi @ 16:42:02 ---------- Yazıldı @ 16:38:47 ----------


 

eRdaL.

Üye
cevikkuvvetli kardesim samsung un özelliklerine bile bakmıyorum çünkü çekiciliği sıfır dandik bi tasarım benim gözümde ve n9 u gec yıllar önce cikmis olan n900 ün hızına yetişmeye çalışın
 

Utku

Üye
cevabınız bu mu?
Tabi kardeş mutlaka öyledir.

Nokia'nın 6 yıl önce çıkardığı meego'lu n900 'ü bile geçemediler. Hala en iyi ilk 10 cihazlar arasında yukarıda veya aşağıda yer alıyor.
2009 da çıktı bir kere 6 yıllıkmış iphone 3gs de 2009 da çıktı hala her oyunu açıyor......
katılıyorum sgs2 nin gücünü anlamış değiller

----------Eklendi @ 16:53:51 ---------- Yazıldı @ 16:53:02 ----------

tasarımı kötü mü n8,n9 gibi kalas değil en azında 2 kat daha ince
 

eRdaL.

Üye
evet affedersiniz şey bezi gibi ne kadar ince olursa okadar iyi mantığı ile gidiyorlar ama yandan boydan bahseden yok
 

pRime.

Üye

Siz meego'nun gücünü anlayamıyosunuz, anlamak istemiyorsunuz, gs2 daha çift çekirdeği eşit kullanamıyor yazılımı yüzünden övünüp durmayın gs2nizle gidin n9un hızını görün. Tasarım kimine göre güzeldir kimine göre değil, zevk meselesi, siz kalas diyince kalas olmuyor.


----------Eklendi @ 16:59:27 ---------- Yazıldı @ 16:58:58 ----------

evet affedersiniz şey bezi gibi ne kadar ince olursa okadar iyi mantığı ile gidiyorlar ama yandan boydan bahseden yok

Yani.
 

Utku

Üye
n9 çıkınca karşılaştırma videolarında sgs2 nin oyun performansındaki farkını görürsünüz
 
Tepkiler: .:ÇAĞLAR:.

nonamex

Üye
680 mhz işlemcili N8 'in 1 ghz'li androidlerden daha hızlı çalıştığını iddia edenler vardı bir ara, karşılaştırma videolarını görünce susmak zorunda kalmışlardı o geliyor aklıma
 

Utku

Üye
680 mhz işlemcili N8 'in 1 ghz'li androidlerden daha hızlı çalıştığını iddia edenler vardı bir ara, karşılaştırma videolarını görünce susmak zorunda kalmışlardı o geliyor aklıma
 

pRime.

Üye
Utku™;3544402' Alıntı:
n9 çıkınca karşılaştırma videolarında sgs2 nin oyun performansındaki farkını görürsünüz

Görürüz, n900 androidlerin takılarak oynattığı oyunları kasmadan oynatıyor n9 hepsini oynatır rahat ol sen


----------Eklendi @ 17:11:22 ---------- Yazıldı @ 17:10:02 ----------

680 mhz işlemcili N8 'in 1 ghz'li androidlerden daha hızlı çalıştığını iddia edenler vardı bir ara, karşılaştırma videolarını görünce susmak zorunda kalmışlardı o geliyor aklıma

Biz susmamıştık ama şimdi 1ghzlik meegoluyla siz tek tek susacaksınız.


----------Eklendi @ 17:12:40 ---------- Yazıldı @ 17:11:22 ----------

Çekememezlik budur işte, gelip buraya hala konuşuyosunuz.
 

Utku

Üye
çekememezlik mi? Asıl sen samsungu çekemiyorsun
 
Tepkiler: .:ÇAĞLAR:.

eRdaL.

Üye
n9 bunlarin hepsine anten takacak hic şüphem yok o zaman çekerler