N9 Tanıtımı

eRdaL.

Üye
donanımhaber'de bir ay içerisinde türkiye'de olabilir diyor ins. Dogrudur
 
Bir aymı Dalga geçmişler resmen adamlar daha bir güncellemeyi aylardır bekletiyor
 
bu cihaz nokia kitlesinin beklemiş olduğu bi cihaz ve eminim ki tüm istekleri fazlasıyla karşılıya bilicek potansiyelde görselik ve hız denildi fazlasıyla sunuyor arkasında dünya devi olan linux intel ve nokia var artık gerisini siz düşünüün şu zamana kadar hiç bi cihazın yapamadıklarını yaptığını kendi gözlerimizle videolardan gördük artık kurp bulup eleştirmek isteyen kesim eminim fazlasıyla çekemediğinden kaynaklanıyor bunun bi ortası yok...
 

uribaju

Üye
eylul gibi satilmaya baslanir gecen senenin n8i gibi..
 
Ben de bunlara katılıyorum. İnş bu cihazdan snra meegoyu bırakmaz nokia.
 

eRdaL.

Üye
arkadas daha yazilim çıkaramadı demis ama yazilim çıkarmakla cihaz çıkarmak ayni şeyler degil zaten
 
Bu farkı anlıyorum, sonuçta geçen sene bu zamanlar N8 tanıtıldı ve eylül ekim gbi satılmaya başlandı. N9 da o zamanlarda çıkar.
 
ne androidmiş arkadaş, ama illa android diyorsanız n9'a da yüklenir o android, üstelik çoğu androidli cihazdan da daha stabil çalışır.

Iphone kullanıcısı olarak söylüyorum, Meego'nun hızını, performansını ve görselliğini iphone 5 bile yakalayamaz.

Muhteşem bi sistem, web tarayıcısı bile google chrome hariç tüm bilgisayar browserlarını geçiyor.

Bundan 6 yıl önce çıkan n900'e bakın.
Hala en iyi 10 cihaz içinde.
 
Şuan N8 e sahibim ama ne yapıp edip alcam n9u Videodayken aşağı doğru kaydırıyor ve video devam edyr işte onu gördüğmde N8 imi kırmak istedim
 
sırf google yüzünden meşhur şu android. Meegonun üstüne düşülmüyor. Bir sistem kendinden 6 yıl sonra çıkan uygulama ve oyunları bile açıyorsa işte o güzeldir.
 
Tepkiler: DenizhaNq

_ardaa

Üye
bence nokia'nın bu atağından sona iphone 5 ertelenir bir süre
android'i zaten sevmezdim meego'dan daha doğrusu n9'dan sonra dün galaxy s2 videosu izledim oyuncak telefon gibi geldi bana.
 
Tepkiler: DenizhaNq
Nokia Tsarımıda güzel yapıyor Bu sıralar X7 hariç s2 de tasarımmı var hep aynı işte samsung
 
Tepkiler: DenizhaNq

Utku

Üye
ya hala anlamıyorsunuz şunu n8de aynı numarayı yediniz bari n9 da yapmayın şunu 3-4 ay sonra samsung bir cihaz çıkarır ezer geçer n9 u.....
 

_ardaa

Üye
Utku™;3543554' Alıntı:
ya hala anlamıyorsunuz şunu n8de aynı numarayı yediniz bari n9 da yapmayın şunu 3-4 ay sonra samsung bir cihaz çıkarır ezer geçer n9 u.....

tabi tabi.
 
inş fiyatı yüksek olmaz ama n8 i elden çıkarıp n9 almak tuzlu olcak
 
Utku™;3543554' Alıntı:
ya hala anlamıyorsunuz şunu n8de aynı numarayı yediniz bari n9 da yapmayın şunu 3-4 ay sonra samsung bir cihaz çıkarır ezer geçer n9 u.....

Tabi kardeş mutlaka öyledir.

Nokia'nın 6 yıl önce çıkardığı meego'lu n900 'ü bile geçemediler. Hala en iyi ilk 10 cihazlar arasında yukarıda veya aşağıda yer alıyor.
 

pRime.

Üye

Katılıyorum.


----------Eklendi @ 12:29:08 ---------- Yazıldı @ 12:26:40 ----------

Utku™;3543554' Alıntı:
ya hala anlamıyorsunuz şunu n8de aynı numarayı yediniz bari n9 da yapmayın şunu 3-4 ay sonra samsung bir cihaz çıkarır ezer geçer n9 u.....

Boş yorumun alası...
 

eRdaL.

Üye
saka gibiler gercekten