bu cihaz nokia kitlesinin beklemiş olduğu bi cihaz ve eminim ki tüm istekleri fazlasıyla karşılıya bilicek potansiyelde görselik ve hız denildi fazlasıyla sunuyor arkasında dünya devi olan linux intel ve nokia var artık gerisini siz düşünüün şu zamana kadar hiç bi cihazın yapamadıklarını yaptığını kendi gözlerimizle videolardan gördük artık kurp bulup eleştirmek isteyen kesim eminim fazlasıyla çekemediğinden kaynaklanıyor bunun bi ortası yok...
sırf google yüzünden meşhur şu android. Meegonun üstüne düşülmüyor. Bir sistem kendinden 6 yıl sonra çıkan uygulama ve oyunları bile açıyorsa işte o güzeldir.
bence nokia'nın bu atağından sona iphone 5 ertelenir bir süre
android'i zaten sevmezdim meego'dan daha doğrusu n9'dan sonra dün galaxy s2 videosu izledim oyuncak telefon gibi geldi bana.
bu cihaz nokia kitlesinin beklemiş olduğu bi cihaz ve eminim ki tüm istekleri fazlasıyla karşılıya bilicek potansiyelde görselik ve hız denildi fazlasıyla sunuyor arkasında dünya devi olan linux intel ve nokia var artık gerisini siz düşünüün şu zamana kadar hiç bi cihazın yapamadıklarını yaptığını kendi gözlerimizle videolardan gördük artık kurp bulup eleştirmek isteyen kesim eminim fazlasıyla çekemediğinden kaynaklanıyor bunun bi ortası yok...