N9 mu iPhone 4 mü ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
N9 mu iPhone 4 mü ?
Lütfen sebeplerinizi de yazar mısınız?

----------Eklendi @ 14:45:13 ---------- Yazıldı @ 14:40:33 ----------

bence N9.
MeeGo iyi bi şeye benziyor.
Telefonun tasarımı harika. Vs vs
1 GHz işlemci.
Ve 2.6 saniyede kamerayı açıp fotoğraf çekebilmek

ve iphone artık çoğu kişide var artık. herkeste olan şeyi kullanmak beni sıkar. o yüzden N9

not: ben zaten karar verdim s2 alıyorum sadece sizin yorumlarınızı merak ettim.
 

khytr89

Üye
tabiki iphne4... çünkü meego nokia açısından ilk ve son telefon.. desteği hiç olmayacak aynı samsung 360 vodafone h1 in limo ya hapis olması gibi. linuxlu telefon işletim sistemleri içinde en güveniliri ve en desteklisi android. onun dışında linuxlu telefon önermem.. bu arada dediğim meego ve limo da linux tabanlı

bu 2 sistem program ve oyun konusunda hep sıkıntılı olacak.. bkz. nokia n900 ve samsung vodafone 360 h1

not:cihazların donanımına laf etmiyorum sadece sistemleri biz gençlere göre değil.. program oyun tema ile işim olmaz alo ve mesaj olsun yeter diyorsan al n9.


ama iphone yazılımsal olarak sürekli gelişiyor..
 
n9 daha yeni üstelik MeeGo OS kullanıyor bu işletim sisteminin kendini geliştirmesi için biraz zamana ihtiyacı var iphone 4 ise herkezde var neredeyse oda 5800 'a benzedi 1000 1500 lira vereceğine biraz daha ekle galaxy s2 al
 

nonamex

Üye
N9 , Steve amcaya gicigim var

Saka bir yana iOs gibi kapali bir sistem yerine MeeGo gibi ozgurlukcu bir sistemi tercih ederim.
 

61semih

Üye
n9 tasarım olarak cok guzel bır cıhaz ayrıca megoo ıle hos bır gorunum yakalamıs fakat uygulama alanında aradıgını bulabılecekmo kullanıcılar .destek nekadar olacak.cıddı yatırımlar varmı ılerde guncelleme vs kac telefonda kullanılacak bu megoo.eger bu sorulardan anlının akıyla cıkarsa n9 cok başarılı olur.bu zamanda uygulama oyun telefon tercıhlerınde belırleyıcı oluyor malum.ama bu sorularun daha dogrusu sorunların en azından kısa vadede cozulmeyecegını tahmın edıyorum.
bu karşılastırmada urunun fıyatıda onemlı etken. n9 un fıyatı ıle ip4 aynı olursa ip4 tabıkı oturmus bir sistemi var.
 
    Konu Sahibi

yorumumun için teşekkürler semih abi.

----------Eklendi @ 14:58:38 ---------- Yazıldı @ 14:58:20 ----------


sana da teşekkürler

----------Eklendi @ 14:58:54 ---------- Yazıldı @ 14:58:38 ----------

n9 daha yeni üstelik MeeGo OS kullanıyor bu işletim sisteminin kendini geliştirmesi için biraz zamana ihtiyacı var iphone 4 ise herkezde var neredeyse oda 5800 'a benzedi 1000 1500 lira vereceğine biraz daha ekle galaxy s2 al

sana da teşekkürler

----------Eklendi @ 14:59:13 ---------- Yazıldı @ 14:58:54 ----------

N9 , Steve amcaya gicigim var

Saka bir yana iOs gibi kapali bir sistem yerine MeeGo gibi ozgurlukcu bir sistemi tercih ederim.

ve sana da teşekkür ederim
 
N9 satıs fiyatı 1000-1200 lira civarlarında olur Türkiyede.Sanırım avrupa satıs fiyatı 472 euro ve çok uygun bir fiyatı var.
Ben olsam N9 alırım bunun sebebini çok tartstık forumda bilenler vardır.Ama performans olarak İp4'ü geçse bile yinede ip4'den korkmak lazım hacı
 
Tartışmasız N9 iphone 4'e göre daha hızlı bi cihaz ve üstelik meego farkı var.
 
    Konu Sahibi

ben baya korkuyorum o telefondan. 800 MHz işlemciyle neler yapıyor?
 

Uruloki

Üye
isteyen youtube da video var bakabilirler şimdi destek olayına gelelim MeeGo yu sadece nokia yapmadı intel lg zte huawei bmw nissan daha sayayım mı bunlarda bu projenin içinde destek konusunda şöyle örnekler vereyim mesela cihazda galaxy on fire 2(symbian 3 de yok) real football 2011(symbianda 3 yok) angry birds nfs shift real golf 2011 gibi oyunlar mebcut ki mağaza açık değil ki başka neler var bilemiyoruz sonra intel daha bu ay her ülkede başvuranlara lenovo laptop göndericek 3 aylığına sırf uygulama geliştirilsin diye destek ise nokia da MeeGo geliştirme departmanın müdür olan N9 a destek gelicek en az 3-4 sene hemde ki bu süre içinde cihaz çıkmasıda muhtemel ve hiçbir zaman nokia son MeeGo telefonumuz demedi N9 için ayrıca şunuda ekleme istiyorum android in linux ile yakından uzaktan alaksı yok sadece geliştiricler yapabilir uygulama standart linux çekirdeği üzerine kuruşmuş değil google satın aldıktan sonra değişikliklere gitti ki 3'ncü sürümden sonra kapalı kaynağa geçti ayrıca hiçbir linux sistemi hırsızlık yapmaz kullanıcılara virüs bulaştırmaz
 

pRime.

Üye
N9 diyorum, fiyatının da pahalı olmayacağını ahanda yazıyorum buraya. 16gb'lık cihazlar en fazla 1200tl.
 
samsung bile meego lu laptobunu üretti geçenlerde. bence meegonun bir geleceği var ama N9 un geleceği yok gibi ! burası çok önemli. N9 un donanımları samsung wave ile aynı neredeyse. hani bu güzel birşey ancak cortex A-9 u kullanmış olmaları gerekirdi heleki şuanki piyasada ama nokia gene donanımdan çalmış eski donanıma yeni kılıf uydurmuş.

Meegoya lafım yok ama N9 un geleceği yok. !
 
n9 bi türkiyeye gelsin sonra inceleme yaparız
 

Uruloki

Üye
valla nokia iletişim müdürü yakında türkiyede demişti bana bakalım bu arada 64gb lik versiyonu merak edenler o da gelecek
 

Uruloki

Üye
ben çıksında inceleme ve karşılaştırmları merak ediyorum özellikle engadget, slashgear ve gsmarena gibi büyük siteler ne diyecek şimdilik süper diyorlar
 

pRime.

Üye
ben çıksında inceleme ve karşılaştırmları merak ediyorum özellikle engadget, slashgear ve gsmarena gibi büyük siteler ne diyecek şimdilik süper diyorlar

Gsmarena ve endgadget inceleme yaptı bile.
 

Uruloki

Üye
yok ya ondan bahsetmiyorum ön değil tam anlamıyla test filan
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...