Amaru Shady
Üye
-
Konu Sahibi
-
n9 tasarım olarak cok guzel bır cıhaz ayrıca megoo ıle hos bır gorunum yakalamıs fakat uygulama alanında aradıgını bulabılecekmo kullanıcılar .destek nekadar olacak.cıddı yatırımlar varmı ılerde guncelleme vs kac telefonda kullanılacak bu megoo.eger bu sorulardan anlının akıyla cıkarsa n9 cok başarılı olur.bu zamanda uygulama oyun telefon tercıhlerınde belırleyıcı oluyor malum.ama bu sorularun daha dogrusu sorunların en azından kısa vadede cozulmeyecegını tahmın edıyorum.
bu karşılastırmada urunun fıyatıda onemlı etken. n9 un fıyatı ıle ip4 aynı olursa ip4 tabıkı oturmus bir sistemi var.
tabiki iphne4... çünkü meego nokia açısından ilk ve son telefon.. desteği hiç olmayacak aynı samsung 360 vodafone h1 in limo ya hapis olması gibi. linuxlu telefon işletim sistemleri içinde en güveniliri ve en desteklisi android. onun dışında linuxlu telefon önermem.. bu arada dediğim meego ve limo da linux tabanlı
bu 2 sistem program ve oyun konusunda hep sıkıntılı olacak.. bkz. nokia n900 ve samsung vodafone 360 h1
not:cihazların donanımına laf etmiyorum sadece sistemleri biz gençlere göre değil.. program oyun tema ile işim olmaz alo ve mesaj olsun yeter diyorsan al n9.
ama iphone yazılımsal olarak sürekli gelişiyor..
n9 daha yeni üstelik MeeGo OS kullanıyor bu işletim sisteminin kendini geliştirmesi için biraz zamana ihtiyacı var iphone 4 ise herkezde var neredeyse oda 5800 'a benzedi 1000 1500 lira vereceğine biraz daha ekle galaxy s2 al
N9 , Steve amcaya gicigim var
Saka bir yana iOs gibi kapali bir sistem yerine MeeGo gibi ozgurlukcu bir sistemi tercih ederim.
N9 satıs fiyatı 1000-1200 lira civarlarında olur Türkiyede.Sanırım avrupa satıs fiyatı 472 euro ve çok uygun bir fiyatı var.
Ben olsam N9 alırım bunun sebebini çok tartstık forumda bilenler vardır.Ama performans olarak İp4'ü geçse bile yinede ip4'den korkmak lazım hacı
N9 diyorum, fiyatının da pahalı olmayacağını ahanda yazıyorum buraya. 16gb'lık cihazlar en fazla 1200tl.
n9 bi türkiyeye gelsin sonra inceleme yaparız
valla nokia iletişim müdürü yakında türkiyede demişti bana bakalım bu arada 64gb lik versiyonu merak edenler o da gelecek
ben çıksında inceleme ve karşılaştırmları merak ediyorum özellikle engadget, slashgear ve gsmarena gibi büyük siteler ne diyecek şimdilik süper diyorlar
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?