N8'in üretimi durdu..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
N8'in üretimi durdu..
N8'in üretimi durmuş diyorlar.Birkaç gün öncesine kadar alacaktım.onun yerine c6-01 aldım..
 

WebStyle

Üye
Zaten fazla bile piyasada durdu. Ancak bazı telefon bayilerin de son mallar kalmış olabilir. Onlar da tükenince bu cihaz unutulup gidecek..
 

serinaga

Üye
Kesin N8'in bir üst modelini piyasaya çıkaracaklardır ...
 
n8 aslında güzel bi cihaz,, çoğuna on basar
kamerası çok güzeldi, hızıda idare eder, diğer modellerinden çok daha iyiydi 1 al kahrımı çekti benim eğer öyleyse fiyatı düşer 500 felan olursa alırım tekrar, fotoğraf makinası yerine yine alırım...
 

Türe

Üye
En ıyısını yapmıssın
 

mstf_l

Üye
c6 01 de eskiyor 603 alsan bence daha iyimis
 
C6-01 çok kücük değilmi yahu ? Bir arkadasım almış çok kücük geldi bana..
 
Nokia 700un tipi çok güzel digerleri güzel degil
 

Masha

Üye
Nokia için hiç şaşırmadım Bnce Nokia almak yanlış olur bu saatten sonra..
 
    Konu Sahibi
C6-01 çok kücük değilmi yahu ? Bir arkadasım almış çok kücük geldi bana..

evet yeni aldım küçük bir telefon..

----------Eklendi @ 14:21:12 ---------- Yazıldı @ 14:19:51 ----------

Arkadaşlar alacak değilim.Babam dün N8'in üretimi durmuş dedi.Ben şaşırdım.Doğru bir bakıyım dedim 3 tane telefonum var benim dördüncüyü ne yapayım ??
 

cyber

Üye
belleli n8ler gelmiyecek mi
 
    Konu Sahibi
Bilemiyorum.Bu gidişle gelmez gibi
 

_ardaa

Üye
Nokia en sıradan telefonu bile yıllarca üretmeye devam ederken amiral gemisi olan N8'in üretimini 1 sene sonra neden durdursun, resmi kaynak yok ortada yok öyle birşey üretimin falan durduğu yok daha geçenler de Belle yüklü n8 ler öncelikle Çin olmak üzere birçok ülkeye dağıtılmaya başlandı, ocak sonu gibi belle yüklü n8 ler satışta olur.
 

Jrcan1

Üye
Nokia sanırım 1 yıllık üretim yaparak modaya uydu
 

mstf_l

Üye

Baban telefoncudan falan mı ogrenmis eger oyleyse dogru degildir telefoncular elinde olmayan yelefona eski, uretimi durdu, kimse almaz derler zaten
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...