N8'de Odaklama ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Denibo

Üye
    Konu Sahibi
N8'de Odaklama ?
İphone 4 Lerdeki Gibi Kamerada Dokundugunuz Yere Odaklama Olayı N8 de Varmıdır Programla Filan Benim İstediğim Prof. Kameralardaki Gibi Ön Plandaki Nesneyi Netleştirip Arka Planı Bulanıklaştırma Gibi
 

Uruloki

Üye
dokunma ile odaklanma yok ama telefonu yakın çekime alırsan ve istediğin nesneyi yakından çekersen arkası bulanık nesne net olur
 
Dışarıda yapacağın çekimlerde odaklanma daha iyi olr. N8 de auto focus yani direk ortaya odaklanma var. Bu özelliği verimli kullanmak istiyorsan odak alanına girecek kadar yaklaş nesneye ve nesne kamera görüş alanının tam ortasında olsun deklanşöre yarım bas ve odaklanma olunca istediğin açıdan fotoyu çek. Dokumöatik odaklanma gibi istediğin yere odakladın
 

Denibo

Üye
    Konu Sahibi
Bunu Yaparken Macro modumu açık olsun yoksa otomatik sahne modumu açık olsun
 

Uruloki

Üye
valla bence arkası bulanık olsun istersen makro mod açık olsun derim ama tuzluca ailemizin fotocusu ona sormak lazım
 
Makroyu daha yakından alıcağın zamanlar kullan. Auto olsun. Benim nasıl odakladığımı anlatayim mesela önde bir insan arkada bir manzara var ilk önce flashı açarım günışığı olsa bile ardından renk ayarını parlak beyaz dengesi güneşli yaparım. Sonra çekiceğim kişinin yüzüne sonuna kadar aoom yapar ve dekşanşöre yarım basarım bunu yapınca daha iyi odaklanırsın ardından deklanşöre yarım basmaya devam ederek zoomu geri çekerim ve istediğim açıyıda ayarladıkdan sonra deklanşörden parmağını çekmeden yani odaklanmayı bıramadan tam basarım ve flash patlar foto gelir odaklı güzrl bir foto tabi istersen makro modu aç böylece odaklanma iyi olur ama öndeki nesnede bazen bulanık çıkabilir bu yüzden uzak çekimlerde auto yakından makro
 
Tepkiler: n000k ve esatgelmedi

Uruloki

Üye
tuzluca işi çözmüş hacı
 
Bir türlü ben yapamadım dedğiniz gibi ayaları yapıyorum fakat istedgim gibi olmuyor arka fon aynn çıkıyor neden ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...