n8 vıdeo ısıgı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
n8 vıdeo ısıgı
vıdeo kaydı Yaparken kırmızı ısıgın sureklı yanmasının bır sebebı vardır elbet neden dır?
 
gizli kamera olarak kullanılmasın diye olabilir..
 
Kayda aldığını belirtmek için kullanıyorlar kayıtta mı şuan diye. Kapatabilirsin rompatcher yaması ile.
 
    Konu Sahibi
rompatcher ın hangı yaması acaba gece cekımınde flasın yanması gerekıyo kı guzel bır cekım olsun ama n8 flası xeneon oldugu ıcın olmuyor.
 
su kırmızı ısık kapamasının bır yolu var vıdeo kaydına baslamadan once ayarlardan makro moduna alırsan karanlık bır ortamda cekım yaparken yanmıyor ama bazen yanıyor bazen yanmıyor. benımde cok ıhtıyacım var su kırmızı ısıgı yok etmeye
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...