N8 ve flash lite 4 ile video

    Konu Sahibi
N8 ve flash lite 4 ile video
Arkadaşlar youtube den facebooktan video izlenecekmi tüm sitelere destek verecekmi ?
 
Tepkiler: ferman_

Sensation

Emekli Yönetici
Evet izlenebilecek.
 

ozggurr

Üye
Arkadaşlar youtube den facebooktan video izlenecekmi tüm sitelere destek verecekmi ?

Dun itibari ile Nokia N8 kullanmaya basladim.

youtube ve facebook'tan video izleyebilirsin. Denedigim video sitelerinden adresindeki bircok videoyu calistirmadi. Yani site secmiyor sitedeki videolari seciyor gibi, videolar farkli flash surumu ile mi yuklenmis nedeni nedir cozemedim.

, mynet video vs siteleri destekliyor. Cok akici ve sorunsuz bir sekilde oynatiyor.

Web sayfalarini yukleme hizi Nokia 5800'den en az iki kat daha hizli. Ancak gprs ile sorf yapmayi sakin denemeye kalkmayin cok fazla daha alisverisi oldugundan faturalariniz sisebilir. WIFI kullanmakta fayda var.
 
    Konu Sahibi
n8 e ilgim bir kat daha arttı of ya bir alabilsem şu tel i çıksa 1200 tl olsa 6 ayda 900 e düşer herhalde inş. düşerde alırız bizde
 

ozggurr

Üye
n8 e ilgim bir kat daha arttı of ya bir alabilsem şu tel i çıksa 1200 tl olsa 6 ayda 900 e düşer herhalde inş. düşerde alırız bizde

bu sefer gercek bilgisayarlara cok ama cok yaklasmislar...

USB kalbolu/kablosus mouselari marka ayirmadan destekliyor...

Simdi usb klavye destekliyor mu ona deneyecegim, onu da desteklerse yuhhh artik be N8 diyorum, baska da birsey demiyorum...

Fiziksel olarak da cok saglam ve gosterisli duruyor. Ele alinca bir farkli aga...
 
fiyatını bilen var mı arkadaşlar...
 
her türlü nettedeki videoları destekliyor
 

devilmy

Üye
Aceleye gerek yok turkiyede cıksın garantili sekılde alırz
 

ozggurr

Üye
her türlü nettedeki videoları destekliyor

Her turli netteki videolari DESTEKLEMIYOR..

bilgisayarin actigi w.w.w.youku.com sitesindeki bir cok videoyu flash surumu dusuk oldugundan oynatmiyor. oynattabildigi videolar da var onlari harika ve cok hizli oynatiyor ama...

izlesene.com- akici oynatiyor

milliyet tv - akici oynatiyor

mynet eksenim videolarini- akici oynatiyor

yani tr'de cikinca hangi surum browser cikar, daha iyisi mi olur bilmiyorum ama nokianin kendi sitesinde bile yaziyordu flash videolarinin cogunu destekliyor diye...

HEPSINI DESTEKLIYOR DEMEK YANILTMACA OLUR..

Saygilarimla
 

rapman

Üye
n8 e ilgim bir kat daha arttı of ya bir alabilsem şu tel i çıksa 1200 tl olsa 6 ayda 900 e düşer herhalde inş. düşerde alırız bizde
900'e düşmez.düşse bile en az 2 yıl sonra düşer.daha 1 ay önce gördüm N97 999 TL idi..
 
Benim tahminim fiyatı 1269 tl olacak diye(inşallah)
 
    Konu Sahibi
900'e düşmez.düşse bile en az 2 yıl sonra düşer.daha 1 ay önce gördüm N97 999 TL idi..



n97 fiyatı 800 tl 32 gb hemde

reklama girerse özür dilerim...
 
Daha kaçtan geleceğini bilmiyoruz,nokia n900 haksızlığını gidermek için ülkemize 900 tl den satışa çıkarır belki
 
arkadaslar fiyatları kontrol ettim 981 tl den 1200 e kadar yolu var siz bide gelene bakın n9-00 işletim sistemi meego ilk defa nokıa symbian dan ayrı bi sistem kullanmış bakalım nası olmuş bekleyelim görelim
 
arkadaşlar zaten türkiye ye geldi.
darty'de 999 tl.
 
Arkadaşlar peki sitelerdeki mp3 leri de açıyor mu acaba