N8 Touch Focus mümkün mü?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
N8 Touch Focus mümkün mü?
Arkadaşlar az nokia 808 incelemesinde touchfocus özelliği dikkatimi çekti ve bildiğim kadarıyla n8 in kamerası merkez dışandaki noktalara odaklamayı destekliyor aski takdirde yüz algıladığında o noktaya odaklama yapamazdı.Bu yüzden yeni fp1 güncellemesi ile n8e touchfocus gelebilirmi yada 808 in forumda verilen firmware dosyaları içinden kamera yazılımını çekip n8 in yazılmına gömsek çalışabilirmi yani touchfocus işe yarar mı?
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
bence olabilir ama bir cfw ustasının ugraşması lazım
 
    Konu Sahibi
aslında ben direk 808 in kamera dosyalarını hiç oynama yapmadan (kamera uygulaması olarak) atsak çalışır diye düşünüyorum çünkü uygulama dosyları aynı dosya isimlerinde yada yollarında bir fark yoktur diye tahmin ediyorum ikiside symbian belle altyapısını kullanıyor sonuçta
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
direk atılsa çalışmayabilir sonuçta işlemci ve kamera aynı degil
 
Tepkiler: CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
direk atılırsa uygulama açılsa bile çalışmayacaktır
malum çözünürlük ayarları ve teknolojileri farklı
 
işte symbian dilii bilsek belki ufak değişikliklerle yapılabilir
 
abi ne yaptınız 12mp ile 41mp aynı mı
 

[ENGİN]

Üye
aynen mercek farklılıgı var sonuçta
 
bunu ben de çok merak ediyordum.acaba sadece yazılımsal bir şey mi yoksa ekstra bi donanımla mı yapılıyor diye.
eğer yazılımsal bir şeyse elbet bir gün bize de gelecektir bir şekilde
 

[ENGİN]

Üye
o donanımı bekleme arkadaşım lens farkı var çünkü
 
donanımı nasıl bekliyim ki zaten
n9'da bile touchfocus var bence bizde de olur ya.
 

[ENGİN]

Üye
kamera donanımını kastedmıştım.
 

[ENGİN]

Üye
hiç sanmıyorum destekleyecegini!
 

[ENGİN]

Üye
yüz algılayıcıyla alakası yokkı lens farklı diyorum.
 
Öyle birşey olcak olsa nokia kendisi koyardı zaten. Benim fikrim bu.
 
bekleyelim ama kurtuluş kardes bi el atsa belki 808 in kamera uygulamasını bizım tel. Lere uyarlayabilir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...