Telefon Tavsiyesi N8 Mi N9 Mu ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

key43

Üye
    Konu Sahibi
N8 Mi N9 Mu ?
Nokia N8 :


Küçük boyutlara sahip.
3G ile hızlı internet ve dosya transferi + Görüntülü görüşme özelliği
Wireless(kablosuz) İnternet Özelliği Mevcut
Dokunmatik ekran
GPS desteği
El yazısı tanıma özelliği
Parlaklık kontrolü
Yakınlık sensörü
Ortam ışığı algılayıcı
Çizilmeye karşı dayanıklı Multi-Touch ekran
FM vericisi
12 MP kamera, Carl Zeiss mercek
Alüminyum Kasa

Nokia N9:


  • 61.2 x 116.5 x 12.1 mm boyutlarında, 135 gram ağırlık
  • Handsfree, Bluetooth, Ses kaydı
  • 11 saat konuşma, 380 saat bekleme süresi
  • Uçuş modu, USB Desteği, E-posta Desteği,
  • 16777216 renkli, 480 x 854 px ekran
  • 16 GB / 64 GB dahili hafıza
  • 8 MP kamera, Otomatik netleme
  • 3G ile hızlı internet, Wireless Lan, GPS desteği

Nokia N9’un artıları:
  • 8 MP sürekli netleme, HD kamera, 30 fps video kaydı
  • Çizilmeye, parmak izine ve parlamaya karşı dayanıklı AMOLED, Corning Gorilla cam ekran
  • Dolby Mobile ve Dolby Digital desteği
  • 64 GB hafıza seçeneği, 1 GB RAM
  • MeeGo işletim sistemi (1.2 Harmattan)
  • Tek parçadan oluşan gövde
  • Doküman görüntüleme ve düzenleme
Nokia N9’un eksileri:
  • Harici hafıza desteği yok
  • FM Radyo yok
  • Adobe Flash desteği yok
  • Batarya kullanıcı tarafından çıkarılamıyor

Sizce hangisi ?
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
n9 da flash var firefoxla geldi.
 
N9'da adobe flash var firefox ile. hatta miniclipteki bazı oyunları da oynamanız mümkün, ha oynarsınız oynamazsınız o ayrı

n9 kibar ve deyim yerindeyse taş gibi telefon. kullanım kolaylığı ise gerçekten tatmin edicinin üzerinde. n8 (özellikle siyah rengi beni cezbetmişti) kaliteli bir cep telefonu, ama n9 ile mukayese etmemek gerekiyor. belki kamera alanında öne çıkabilir.
 

kamera alanında belki değil kesin öne çıkar
 
nokia almak için bence daha erken ama alacaksan nokia 701 veya 808 almanı öneririm!
 
n9 babamda var android desteği olmadan hiçbir işe yaramıyor asphalt6 bile yüklenmiyor android 4.0 ıcs desteği gelince biraz açılacakmış diyorlar...
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
n9 babamda var android desteği olmadan hiçbir işe yaramıyor asphalt6 bile yüklenmiyor android 4.0 ıcs desteği gelince biraz açılacakmış diyorlar...

bence siz pek kullanmayı bilmiyorsunuz n9 da yapabiliceklerinin sınırı yok
 
hangi oyunları oynamayı düşünüyorsunuz ? shift hd mi ? başka birkaç tane daha oyun var dahası yok uygulamalar desen symbian belle'li senin 701 in daha iyidir bence tamam 1GB ram 1 GHZ işlemci olabilir ona birşey diyemiyorum ama yapabilecekleriniz çok kısıntılı ve daha nokia meego lu cihaz üretmeyecekmiş ! bu arada zonguldak'ta oturan n9 ile galaxy s2 yi değiştirmek isteyen varsa üzerine 300 TL veriyorum eğer varsa bana ulaşsın !

N9 un terminali var v.s. si var bunlar ne işimize yarıyacak neyse konu fazla uzamasın n9 kısıtlı özelliklere sahip bir cihazdır n8 ile yapabileceğin daha çok şey vardır ama alo desin müzik dinliyim resim çekeyim gibi sıradan özellikleri ararsan n9 da var bunu bilmenin yeterli olacağına inanıyorum ben meego ya alışamadım çok kısıtlı bir sistem değerini haketmiyor satma satamıyorsun telefoncular 600 TL ye alıyorlar yani birkaç yıl sonra bu cihazın bir değeri kalmayacak param havaya gitti diyeceksin sen beni dinle ama terminal benim işime yarar ben geliştiriciyim diyorsan n9 u al

ama n9 şuanda 1.300TL civarında seyrediyor 16GB lıkları 1.300 tl ona vereceğine gs2 al hemen hemen aynı fiyattalar gs3 çıkınca al mümkünse gs2 yi

---------- Eklendi @ 18:11:45 ---------- Yazıldı @ 18:09:08 ----------

he ekleyeyim n9 un ses kalitesi dolby tarafından sağlanır ve ekran boyutu n8 den daha büyüktür ! n8 in sesini bilmiyorum ama n9 un sesi biraz kısıktır ama çok kalitelidir...
 
Gereksiz para varsa N9
Para kisitli birazda akilci olucaksa N8

N9 kullanimi gicikk bisey
 
N9 a Android mi yüklediniz,sorunsuz ve stabil çalıştımı peki

ben yüklemedim stabil ve sorunsuz olmadığı için forumda şuanda anlatımı yapılmıyor ben istesem biraz kurcalardım ama rom'a zarar veririm diye yapmadım

ben bu cihazlardan hiçbirisini almam çünkü ikiside artık ölmüş os'lar nokia ikisinden'de desteğini kesti ancak bu yılın sonuna doğru android 4.0 ın stabil versiyonu çıkabilirmiş oda nokia'nın aracılığıyla değil yani yaparsanız cihaz garanti dışı bile kalabilir

n9 da yapacaklarınızın sınırı yok demiş birisi ne demek istediğini anlamadım hangi sınırsızlıktan bahsediyorsun ? os değiştirilmeden o n9 denen telefon hiçbir işe yaramaz bence anca geliştiriciler zaman öldürmek amaçlı alabilir veya tasarımı hoşunuza gittiysede alabilirsiniz stabilasyon konusunda sıkıntısı yok ama uygulama-oyun anlamında çok büyük eksiği var ben 810 TL ye sattım ve sonuna kadar pişman değilim bugün galaxy s2 aldık babama çok güzel birşey n9'dan bin kat daha iyi bence android stabil değil diyenlere söylüyorum s2 nin bir kez bile donduğunu,takıldığını görmedim acaba hangi stabilsizlikten bahsediyorsunuz belki donanım düşmanı olabilir ama bence cihazına göre değişir ama üst segmentdeki Android cihazlara hiçbir işletim sistemindeki cihaz yaklaşamaz devir android devri...
 

iPhone 4s'deki stabilliği gör.Lumia 800'deki akıcılığı gör.Yani illaki telefona sahip olmana gerek yok,git bir teknoloji marketine;teşhir ürünlerine bak.Ama şimdilik Lumia 800 yok o ayrı.İnceledikten sonra düşük konfigürasyonla hafif os'lerin neler yapabileceğini gör.Sonra gel konuşalım.Şahsen 4s mükemmel.Lumia 800 kullanırsam onunla ilgili de konuşabiliriz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...