teşekkürler arkadaşlar cevaplarınız için. flash atarım ama benim pc de nedense hep hata veriyor. win7 64 bit kullanıyorum flash atarken ya da nokia suiteden güncellerken hep yarıda kalıyor. o yüzden ne flash atabiliyorum nede nokia suiteden güncelleyebiliyorum.
----------Eklendi @ 14:35:40 ---------- Yazıldı @ 14:24:01 ----------
teşekkürler arkadaşlar cevaplarınız için. flash atarım ama benim pc de nedense hep hata veriyor. win7 64 bit kullanıyorum flash atarken ya da nokia suiteden güncellerken hep yarıda kalıyor. o yüzden ne flash atabiliyorum nede nokia suiteden güncelleyebiliyorum. bu konuda bir tavsiyeniz varsa çok iyi olur
magazayı yeniden kurdum sorun düzeldi. real kurtulus ikinizede teşekkür ederim arkadaşlar ilginiz için.