n8 kamera sorunu

buraq25

Üye
    Konu Sahibi
n8 kamera sorunu
slm arkadaşlar benim n8 imin kamerası odaklama yapmıyor çözüm bilen varmı acaba? Bulanık çekiyor yardım edermisiniz?
 

buraq25

Üye
    Konu Sahibi
attım formattan değil kamera modu varmışta bulamadım yeniyim burada
 
Aynı sorun bende de var kardeşim donanımdan o sorun değişmesi lazım bulamadım da kaldı öyle bekliyorum hala
 

buraq25

Üye
    Konu Sahibi
ne yapmak gerekiyor
 
ya hurda bi telefondan söküp yenilenecek. Yada orjinal nokia shoplara tamire vereceksin tabi kaç para tutar ona dair bi fikrim yok.
 
slm arkadaşlar benim n8 imin kamerası odaklama yapmıyor çözüm bilen varmı acaba? Bulanık çekiyor yardım edermisiniz?
odaklamayı yakın çekimlerde yapıyosan belirli bu uzaklıktan itibaren odaklar, o uzaklıktan yakınsa bulanık çekersin. normal resimlerdede autofocus kullanmana gerek yok bence seninki böyle bi sorun mu dostum ?
 
Direk basarsan odaklamaz hafif basip odaklayip sonra basili tutman gerek yan tuşla yap orta direk çeker.