n79 tema efekti sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

AHKE

Üye
    Konu Sahibi
n79 tema efekti sorunu
yeni tema efekti eklemeye calısınca(c2z yontemi ile)menuye grmeye calısıom menuye grio 5sn snra geri atıo bekleme ekranına.bu neyden kaynaklanıor yardmlarınızı bekliorum
 

Hasan

Üye
bi tane yama daha aktif olması lazım
 

AHKE

Üye
    Konu Sahibi
hangi yama? 2 3 tane efekt turu dnedm hep aynı
 

Hasan

Üye
ilk başta bende de öyle oluyordu sonradan olmamaya başladı

---------- Eklendi @ 19:41:44 ---------- Yazıldı @ 19:40:33 ----------

qfs.mobi/f106203

---------- Eklendi @ 19:42:36 ---------- Yazıldı @ 19:41:44 ----------

buradaki Yamaları aç bi öyle menüye gir belki ondan kaynaklanıyordur
 

AHKE

Üye
    Konu Sahibi
kastoruı aktif olmuo
 
sıraa aktif edersen oluyo öteki türlü çarpı oluo
 

Hasan

Üye
ilk önce c2z sonra FullKastorEnable.rmp ondan sonra kastor ü aktifleştir
 
yzaı rengi aynı olmuş hasan ben değiştirem bş ara :P

---------- Eklendi @ 22:00:41 ---------- Yazıldı @ 22:00:14 ----------

yo aynı değil benimki biraz açık
 

AHKE

Üye
    Konu Sahibi
aynı yne dedgn sıraya gore yaptım.bn efektleri bu yolla yapıom.c rescure -effect e efekleri tasıom ondan snra c2z yi aktif ediom bu kadar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...