Telefon Tavsiyesi n76 mı yoksa e65 mi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ben olsam n76

--------------- Ekleme ---------------

ben olsam n76 derim
 

amon35

Üye
e65 wirelessta var
 
Ya arkadaşım sen biraz daha biriktir N78-n79 falan al
 

rea_sool

Üye
n76 almak isterseniz bnm elimde var birtane n serilerinin içinde en hızlı telefondur. arkadaslarımda n73, n79, n96 ları var onlarla işlemcisini kıyasladıgım zaman n76 nın eline su dokemez. gayet kullanıslı bir telefondur. yanlız tek sorunu wireless olmaması. bunu satıp wireless i olan bir telf alcam inş almayı dusunen arkdslar olursa rea_sool@ hotmail. com dan mail atabilrler telf fiyatına gelince 230 lira dusunuyorum. pazarlık olur
 
tek kelimeyle e65 kıyaslamak bile yanlış
 

By_CtrL

Üye
gerçi eski bir konu ama cevap yazmadan geçmeyeyim
ikisini de kullanmış biri olarak kesinlikle e65 diyorum
her yönüyle + sı çok fazla
hele ki wi-fi tek başına bir seçim sebebidir
 

rder70

Üye
e 65 kullanıyorum ve harika bence şu beğenmeyen arkadaşlar neleri beğenmediğinide söylerse ,y, olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...