N73'mü N-GAGE'mi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
N73'mü N-GAGE'mi
Arkadşlar s.a. benim ilk konum nasıl anket açılacağını bilemdim ama sorun olmazsa burdan soruyim:
N73'mü N-GAGE'mi??

--------------- Ekleme ---------------

cevap atın
 
telefon olarak mı soruosun 1. olarak yalnış yere açmışın
2. olarak n73 tabiki
 
ikisi de değil kardeş. sony ericsson k750 tek geçerim
 
öf arklar n_gage nedir yhav ben cocukken vardı onlar 7 8 yıllık makine ne yapıcaksınız git e71 filan yada daha ucuz bir tane simbiyan telefon al n_gagae oyunlarınıda oynarsın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...