n73 yazılım yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
n73 yazılım yardım
s.a arkadaşlar;

benim iki sorunum var telefona pcden attığım vidioları seyredemiyorum.İkincisi ise tel yazılımı nokia stute bağladığımda kullanabilir yazılım yok diyor tarkihi 2007 arkadaşımdada aynı tel var ama tarihi 2008 gösteriyor yarımlarınızı bekliyorum
 

masal41

Üye
hocam bir format at bakalım ne lacak
 
PC den attıgın videoların formatı ne
 

once yazılım atmak ıcın n73 cun turkce dıl kodunu bulup sonra yazılım atarsın
olmazsa ben sana link vereyım ona bak ayrıntılı bır sekılde yazılmıs
 
    Konu Sahibi
sevinirim ama güvenlimi nokiaya mı ait

---------- Eklendi @ 20:07:31 ---------- Yazıldı @ 20:06:30 ----------

mp4
 

M.F.E

Üye
Videolar icin telefonuna core player yukle
 
videoları total video converter programı ile 240x320 yap.real player ile bile sorunsuz izlersin.
Programı ben burada resimli anlatım yapmıştım.

Biraz karıştır.Programın çözünürlük değiştirme özelliği var.Ben kullanıyorum.Tavsiye ederim.
 
    Konu Sahibi
yardımlarınız için çok teşşekkür ederim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...