n73 ram sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
n73 ram sorunu
n 73te rami en üst seviyede nasıl kullanabiliriz ?
 

Incı

Üye
[COLOR=""][SIZE=""]2 program açma yeter.[/SIZE][/COLOR]
 
hiç birşey açmayarak.programın ram i ne kadar yediğine bağlı.
 

kadem115

Üye
telefon hafızasına bişey yükleme bom bos olsun onun dısında diğer arkadsların sölediği gibi arka planda acık uygulama olmasın
 
kısacası telefonu kullanma oyun oynarken sorun yaşıyosan telefonu restart at sonra aç teli.bide ram programları var ama pek işe yaramıyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...