N73 oRTA jOİSTİK YArdım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

klxc

Üye
    Konu Sahibi
N73 oRTA jOİSTİK YArdım
Arkadaşlar n73ümün ortasındaki joistiğin boyası çıktı ve gevşeme war saga dogru yatmış biraz acba garantiye versem değiştirebilir miyiz??? Şimdiden tşkrler
 

safakk

Üye
Arkadaşlar n73ümün ortasındaki joistiğin boyası çıktı ve gevşeme war saga dogru yatmış biraz acba garantiye versem değiştirebilir miyiz??? Şimdiden tşkrler
benimki içine göçmüştü ama garantide yaptılar birde üstüne üstlük ön soyulmuş kapağıda değiştirmişler bence hiç kurcalama ver servise gitsin
 

schumici

Üye
aynen garantin varsa direk servise kaç
 

klxc

Üye
    Konu Sahibi
çok tşkrler bnde öle ypıcam
 

um1t00

Üye
Arkadaşlar n73ümün ortasındaki joistiğin boyası çıktı ve gevşeme war saga dogru yatmış biraz acba garantiye versem değiştirebilir miyiz
 

ciko6189

Üye
bu frmda bi arkadaşınkide öyle olmustu joystick li telefon tavsiye etmem
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...