>n73 internetten dosya indirme programı varmı?<

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
>n73 internetten dosya indirme programı varmı?<
arkadaşlar n73 için internetten dosya indirme programı arıyorum.opera mini dışında şimdiden teşekkürler.
 

akrep_81

Üye
Ucweb war. Ben n73te kullanıyorum ve hızıda mükemmel bence. Forumda ara bulursun. Mesela ben şuan ucwebten indirme yapıyorum.
 
    Konu Sahibi
Ucweb war. Ben n73te kullanıyorum ve hızıda mükemmel bence. Forumda ara bulursun. Mesela ben şuan ucwebten indirme yapıyorum.

ya beleş internete giriyorumda ucwep kullanamıyorum.sadece telefonun kendi tarayıcısını kullanabiliyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...