N72 3g sorunu..?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

muhtesip

Üye
    Konu Sahibi
N72 3g sorunu..?
Selam site sahipleri ve üyelerii .. Benim 6630 telefonum var onda 3g konuşuluyor.bide n72 telefonum var n72 6630 dan üstün olmasına rağmen onda 3g'li konuşulmuyoo yani ekranda 3g simgesi gözükmüyor. Bu neden olabilir düzeltilmesi mümkün mü acaba!
Bana yardım edermisiniz..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...