N70 mi 6300 mı?

N70 Mi 6300 Mı

  • N70

    Kullanılan: 67 65.7%
  • 6300

    Kullanılan: 35 34.3%

  • Kullanılan toplam oy
    102
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

halil96

Üye
    Konu Sahibi
N70 mi 6300 mı?
Arkadaşlar Sizce N70 Mi Daha İyi Yoksa 6300 Mı?

Oyun Oynamayı Çok Seviyorum N70 1MB Üzeri Çalıştırıyor, Ama

Ekranı 176X220 Yorumlarınızı
Bekliyorum Arkadaşlar
 
Tepkiler: sawlam

sawlam

Üye
Ben 6300 kullanıyorum Bende oyunları seviyorum 65 tane oyun var sorunsuz oyunuyorum tam ekran
 

ecel54

Üye
bence n70 . Symbian isletim sistemi var.
 
tabikide n70
6300 a sis dosyası vs yükleyemessin...
 

Emre-45

Üye
Tabiki N70.
6300 java tabanlı s40 işletim sistemini kullanır.Oyunların çoğu 3D değildir.Sis desteklemez.Dolayısıyla kaliteli programları ve oyunları yükleyemezsin.
N70 s60v2 kullanır.Oyunlarının çoğu 3D dir.Sis ve Jar destekler.Videoları codeclerle oynatır.İhtiyacına göre programlar yüklersin...

+N70 in kamerası 2MP,6300ında öyle.Ama N70 in kamerası daha kaliteli.Ve N70 te Flaş bulunmakta.
Ama 6300ın kasası daha şık,N70in kaba.

Sana tavsiyem : bu fiyata K800i almandır.3D oyunları falan destekliyor.3.2 MP cyber-Shot kamerası ve bu da 5MP e denk bence.

Ama sony kullanmam diyosan biraz daha para ekleyip N73 alabilirsin.

Tercih senin...
 

halil96

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler
 
6300 telefondan arayıp kkunuşmak ve mesaj çekmekten başka beklentisi olmayanların telfonudur kötü değildir ama özellik bakımından n70 eski olmasına rağmen şuanda ki piyasada olan birçok telefomu yerden yere vurur 6300 da dahil
 
eğer telefona sürekli program oyun vs kurup telefonu bir cep bilgisayarı gibi kullanıcaksan n70. ama telefonda müzik dinlerim msj atarım konuşurum diyosan tabiki 6300 seçimini nasıl kullanıcağına göre yaP
 
Tabii

--------------- Ekleme ---------------

6300 daha iyi arkadaşım da 8 tane oyun + 90 dan fazla müzik var
 
tabiki karşılaştırılamaz her ne kadar 6300 kullansamda memnun olsamda biri s60 biri s40 tabiki n70
 
ben 1 yıl n73 kullandım n70 le aynı . sonra anladım ne kadar berbat telefonlar olduklarını. çok yavaşlar ve görünyü kaliteleri düşük ! 6300 o telefonlardan çok çok daha iyi ..
 
6300 berbat bence ne müzikçaları iyi ne kamerası üstüne s40 ve tipide çok uyduruk ses desen hiç çıkmıyo ve kalitesiz teneke çal daha iyi o telefona sıfır veya 2.el fark etmez para verilmez bence çoğu kişi övüyo ama napsın hayatında telefon mu görmüşler yazık ( kesinlikle n70 )
 
bencede n70 biraz yavaş ama süper telefon
 
tabiki n70 ama renk kalitesi olarak 6300 ekranı daha iyi 16 milyon renk var ama n70 de 242.144 renk var kaliteli bir ekrana sahip değil
 

ceza4624

Üye
ben n70 kullanıyom ve internetten indirdim bütün oyunları hafına kartına atıp çalıştırıyom bencede n70 çüki Symbian
 

lgkg300

Üye
Elbette N70, neden mi?
Şöyle ki: N70 e bir çok program yükleyebilirsin. Ve cep bilgisayar gibi kullanabilirsin. 6300 da kullandım sadece java desteği var. Birden fazla uygulama açmıyor. n70 de birden fazla uygulama açabilirsin. Ve daha bir sürü özelliği var. Şimdi buraya n70 in artılarıni yazsam sayfalarca yazarım.

N70 in video kaydı çok net harika bir video çekimi var. Ayrıca 3g desteklemesi ayrı bir özelliği.
 

CasuS_87

Üye
bence n70 ben kullanıyorum biraz yavaş ama güzel bi telefon +önde kamerası ve flaşı vrr
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...