n11'den Sipariş

Haestrk

Üye
    Konu Sahibi
n11'den Sipariş
Selamun Aleykum
Arkadaşlar ben bi gözlük almak istiyorum. Ray-ban wayfarer 2140 hoşuma gidiyo orjinal sitesinde fiyatı 400 lira ama ben n11 sitesinde Sizce orjinal midir ? n11 sitesi güvenli midir?

Şimdiden teşekkürler
 

N11 den alıș veriș yapma kardeșim.
Yorumlara bak. Sahte de olabilir
 

Haestrk

Üye
    Konu Sahibi
Hiç yorum yok.
 
Mağaza yorumu yoksa bulaşma

ben n11'den alışveriş yaptım bi kaç kez yorumları okuyarak sorun çıkmadı kulaklık ayakkabı ve bağlantı kablosu almıştım bir sorun çıkmadı mağaza yorumları önemli
 
Tepkiler: abdullah_49

Orjinal olmasa 20 tl ye satarlardı. Ayrıca ürün belirtildiği gibi değilse iade edilebilir.
 
Ben n11 den alışveriş yaptım sıkıntı yaşamadım.