N Serileri için TEMA YAPMA PROGRAMI var mı?

    Konu Sahibi
N Serileri için TEMA YAPMA PROGRAMI var mı?
s60 ve s40 için tema programları var n serisi için bildiğiniz tema programı var mı?ownskin sitesini önerenler çıkabilir ben tema programı arıyorum.bide hareketli temaları nasıl yapıyorlar bununda bir programı mı var?bilgisi olan bilgisini paylaşırsa sevinirim.
 
Tepkiler: danger1988, polat_ibrahim, mysitem ve 4 diğerleri
    Konu Sahibi
yani böyle bir tema programı yok
 
war kardeş.ama program değil.bi web sitesi.cok da güsel işe yarıyo yaptığın temayı yayınlama şansında war.bu site kaçmaz
 
    Konu Sahibi

bunu söylemiştim toxin
 
benim bildiğim pro yok
ama o sitede bütün ihtyaclarını karşılar
 

tughan46

Üye
S60 Theme Editorle yapılan bazı temalar telefonda hata yapıyor örneğin müzik çalar açılmıyor
 

erdemefe

Üye
war kardesim thema diy diye bi prog hemde tel icin temayi telden yapiyorsun ama bu sitede yok
 

a21a

Emekli Yönetici

s60 nokia symbian telefonlar için theme studio var. N serisi telefonlar için theme studio 3.1 var. ( Carbide.ui S60 Theme Edition 3.1 for Symbian OS)

program Nokianın resmi forum sitesinde mevcut. link aşağıda. dosyayı indirmeniz için foruma üye olmalısınız.




 

erdemefe

Üye
S€YF€TTiN;478244' Alıntı:
sende varsa paylaşır mısın kardeş?

Bir arkadaşta görmüştüm bende yok ama nette arama yaparsanız bulursunuz
 

melih23

Üye
arkadasım ownskin sitesi.
 

melih23

Üye
arkadasım tema yapma sitesi seninde bildiyin gibi ownskin.com.burdan hareketli tema yapabilirisin.önce telefonun hangi ekran ölcülerindeyse. ona göre bi hareketli resim buluyorsun.vorld dan o resmi sitenin istediyi ölculere getiririyorsun.saten hersey turkce.seni yönlendiriyor.resmi uygun ölculere getirdikten sonra.tamam diyosun.ilk ekran resmini yuklemis oluyorsun.menu resminide uygulama resimlerinide o sekil kucultup resmi ekleyebiliyorsun.insallah anlamısındır.saten siteye girersen ve dediyimi uygularsan anlarsın.sitenin dediyi olculer saten telefonun ekraninin ölculeridir.sen jhangi telefonu kullanıyorsan belirtiyorsun.uye olanlar tema yapabiliyor.hadi kolay gelsin.sitede guzel temalr cok...saygılarımla arkadasım...
 
sanırım buldun aradıgıunı ...
 
    Konu Sahibi
sanırım buldun aradıgıunı ...

alakası yok ben konu açarken zaten özellikle belirtmiştim bana bu sitenin ismini verecekler çıkabilir ama ben tema programını istiyorum diye

juanberg kısmen yardımcı oldu sayılabilir.
 

cnrokt

Üye


çok teşekkürler... kimse görmemiş mi ne? yorum yok
 

570026

Üye
bende var ama nasıl göndericem
 
alt tarafı bi skin programı ve 140 MB. vay be kardeşler henüz yüklemedim ama acayip bişey kimbilir neler yapıyodur bu program. yapanların ellerine sağlık :P