.:: N-gage Save Games ::.

pahca

Üye
oyununu icine mi atacaz .klasörlen aynı zaten oyunun içine direk kopyalıyor
 

baba71

Üye
teşekkür ederim ellerine sağlık
 

MERRA94

Üye
eyvallah kardeşim eline sağlık
 

dreamwtf

Üye
çok güzel paylaşim teşekkürler.
 
abi ngage oyuynlarını n95 te nasıl oynuyabilirim
 

batur21

Üye
mükemmel harbiden eline sağlık
 

gosif

Üye
kardes hipersın sen yaaa
 

eypa

Üye
çok Teşekkür Ederim
 

yavrux12

Üye
tşk demiş olduğunuz asphalt 2 gibiattım içine yalnızaçmadı yardmcı olurmusunuz
 

cetinhan

Üye
kardeş biz millet olarak kazırcılığı pek severiz valla. gerçi insanın doğasında var hazıra konma duygusu ama bizde daha çok gördüğüm için böyle dedim. ellerine sağlık güzel düşünce ve akıllıca bir paylaşım
 

BOZKURT

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
valla ne demek istediğini pek anlamadım