Ahhh ah bu konuyu açmak için bir aydır bekliyodum Dün gece sivas otobusunde olduğumdan yorgunluktan dolayı aklımdan çıkmış tamamen, neyse
Doğum günün kutlu olsun Gardaşım sana bu şarkı benden armağan olsun
Gardaşım, düşünmen yeter.
Eksik olma.
Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar.
Kimisine göre Adem'le Havva'dan beri, kimisne göre ilk maymundan bu yana süre gelen bu serüvene 1988'inci bölümde katıldım. İyiliğiyle kötülüğüyle geldik bugünlere.. Bundan sonra da iyiliğiyle kötülüğüyle, mutluluğuyla bu serüvenin tüm güzellikleri hepimizin, hep beraber olsun..