Müthiş Espri desem? :P

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

balcolu

Üye
    Konu Sahibi
Müthiş Espri desem? :P
- Baba Burası Çok Soğuk ; - Git Köşede Otur. - Neden ? - Çünkü Köşe 90 Cº Derece )
 

_RYUK_

Üye
yaz günü bu espiri serinlettı teşekkürler
 

by_kuss

Üye
Duydunmu karşıda 50 kişiyi taramışlar?
Nerde?
Berberde
Bugün öğrendiğim bir espiri
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...