Multi oyun neden yok?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ayavuz25

Üye
    Konu Sahibi
Multi oyun neden yok?
agalar 5800'ım için bt ile multiplayer oynanan ndn oyun yok.racing ve bounceboing dışında?
 
aga öyle bi soru sormuşsun ki cevap veren yok sen bunu git oyun firmalarına söyle oyun yapan onlar
 

ayavuz25

Üye
    Konu Sahibi
ya koçum s40 tellerde binlerce var s60v5 de bildiğiniz bir oyun yok mu
 

mreren38

Üye
ya koçum s40 tellerde binlerce var s60v5 de bildiğiniz bir oyun yok mu

İtine dök kardeşim olmaz mı
Örneğin Tekken bluetooth ile oynanır.
Ama benim sana önerebileceğim en iyi multiplayer oyun: Gish.
Bi araştır bulamazsan link verebilirim.
 
Toonwarz ı cepnet yada wlan ile çoklu oynuyablirsn
 

ayavuz25

Üye
    Konu Sahibi
gish multi oluo mu 1dk bakam.ben bitirmiştim o oyunu
 
gish ben 5800 bir s40 cihazla multiplayer oynamıştım.
 

ayavuz25

Üye
    Konu Sahibi
aga baktım multi var da o oyunda multi modda 2 kişi nası oynayabilir ki
 

ayavuz25

Üye
    Konu Sahibi
ya şimdi denedim tmm agalar saolun deathmatch fln var güzelmiş de başka varmı multi oyun
 
aga işte s40da multi var.360x640 da yok.çok sinir edio beni perdeki bu durum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...