Muahhaahhaahahahahhahaha

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Muahhaahhaahahahahhahaha
Şu an çok mutluyum



 
Tepkiler: djhiguramos

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
 
Tepkiler: djhiguramos

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
 
Tepkiler: djhiguramos

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Şaka bi yana çok mutluyum ya 2 tane 30 günlük çıkarmak samanlıkta iğne aramak gibi bir şey
 
Tepkiler: djhiguramos

'Şeref'

Emekli Yönetici
 
Tepkiler: Baydırman

MaxipmaN

Üye
 
Tepkiler: 'Şeref'

'Şeref'

Emekli Yönetici
Bu anı daha önce yasamıştım sanki.
 
Tepkiler: MaxipmaN ve Baydırman

'Şeref'

Emekli Yönetici
Bende daha az evvel yazmadımmı bu konuya cevap dedim içimden
 
Tepkiler: MaxipmaN ve Baydırman