MSN Messenger Msnde Semboller

jöly

Üye
    Konu Sahibi
Msnde Semboller


Semboller
Ä Havalı gülümseme
("4_"4) Bakınıyo öyle
&:^,) Temizlikçi Kadın
:-X Dili tutulmuş
{- _ -}zz Uyuyan bebek var!
:-... Kalbi kırılmış
@>-'-,-- Gül veriyor
(:-) Sevimli bir tip
:-)))) Kahkaha Atıyor
;-) Göz Kırpıyo / Şaşı Adam
:-) Gülüyor
( Gözlüklü biri
3:-o Mööö
:-' Sigara içiyor
:-)) Kahkaha atıyor
d:-) Şapka takıyor
5:-) Elvis Presley
:-'' Sigara tiryakisi
:-( Üzgün, kızgın, somurtkan
q:-) Şapkasını ters takmış
:-----) Pinokyo
:-(fröhlich Dişlek
:-.) Madonna
(-: Solak!
[] Bir robot
:-C Ölmüş
:-{ Bıyıklı birisi
|:~\ Çok üzgün
:-)8 Kolye takmış
< Bir Çinli
:-|| Sinirli
([) Robocop
:-* Öpücük veriyor
:> Utangaç
:-)~ Sakallı
:-') Burnu akıyor
:-9 Dudaklarını yalıyor
Mayışmış
@:-) Başörtülü
':] Bir kaşı yok
:'-( Ağlıyor
:^D Gülmekten dibi düşecek
!-( Korsan
8:] Bir goril
:^) Yana doğru bakıyor
<:-( Güvendiği dağlara kar yağmış
[:-) Walkman dinliyor
<<<<(:-) Hoş bir şapkası var
#:-) Dağınık saçlı
:-? Pipo içiyor
fröhlich :-) Politikacı
%-( Kafası durmuş
:-[ Bir vampir
:-P Dil çıkartmış
:-D Çenesi düşük
>[] Televizyon
:'-) Sevinçten ağlıyor
O+ Kadın
:~/ Kafası karışmış
:-0 Şaşırmış biri
%-) Beyni uyuşmuş
|:-) Uyuyor
-=#|:-) Abrakadabra!
%+{ Dayak yemiş
fröhlich
 

cizcik

Üye
tesekkurler emegin icin de yalniz bu yaptiklarinin nerede kullanilacagini anlamis degilim