Msn Sahte Webcam Açma!

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Msn Sahte Webcam Açma!
öncelikle Aşağıdakı Adresten Sahte Webcam Prgramını indiriyoruz



programı bilgisayara kuruyoruz... Kurum esnasında ba lantımızın hızına ba lı olarak bi kaç dakkika içinde kendi servarından gerekli drivarları bilgisayarimiza indirecektir... bu esnada bişe yapmadan kurulumun tamamlanmasini bekliyoruz....


kurulum bittikten sonra programı çalıştırıyoruz
TTell Capture yazan yere tıklayıp open vide file yi tıklıyoruz

açılan pencereden kamerada izletirece imiz video dosyasını seçip tamam diyoruz.... programın play tuşuna iki kere tıklayıp filmi oynatmaya başlıyouz..

şimdi sıra geldi msn demizde ki ayarlara.. msn ana penceresinde
Araçlar ı tıklıyoruz. orada Ses ve Görüntü Ayarlama Sihirbazı seçene ini Seçiyoruz Açılan Pencerede ileri Diyoruz Kamera olarak TTell Capture yı seçiyoruz .. Başka bir işlem yapmadan ileri diyerek kurulumu tamamliyoruz... Msn de karşı tarafa artık istedi iniz filmi Bu programımızla izletiyoruz... ne zaman karşı tarafa bilgisayarımızda kayıtlı bi filmi izletmek istiyorsak önce splitcam programını çalıştırıyoruz yukaridaki anlattigim gibi filmimizi seçip oynatıyoruz sonrada msn den karşı tarafa izletiyoruz...

takıldığınız bişi oldumu buraya yazabilirsiniz
iyi eğlenceler
 
Tepkiler: Kobra_FighterTR, efe kızmaz, 72ilke ve 4 diğerleri
Güzel paylaşım Teşekkürler
 
kardess benım msn de hata werıyoo ben yukluyorum bastamnn ama bı ıse yaramıyooo
 

PRHACKX

Üye
Teşekkürler...Güzel paylaşım
 

emo94

Üye
VALLA YENİ YÜKLEDİM NASIL YAPACAĞIMI BİLİYORUM
 
tsk paylasım ıcın .... kardes ızıınsız wepcam acma var mı sızde veya sizde var mı bana atın nolursunuz oxyd_46_
 

arzuşah

Üye
ya ben daha kuramadimki acil lazım yarım edin hiç bişe anlamadım yükeldim ama
 
arzuşah msne gel yardım ediyim aslında çok kolay ama yapamamışsın
yildizliask hotmail com ekle beni
 
ttell capture dediğin yazıyı bulamadım tarif eder misin
 

xxxxcan

Üye
Bu olmuyor bi yardım etsen