Msn Kullanmak ıstıyorum

    Konu Sahibi
Msn Kullanmak ıstıyorum
arkadaslar w800i de msn kullanmak istiyorum yardımcı olurmusunuz cok sevınırım
 

ChavRash

Emekli Yönetici
*.Jar/Jad uzantılı MSN programını telefona gönder, bir de GPRS ayarlarının yapılmış olması lazım.

Dosyalar > S40 bölümünden MSN programını indirebilirsin..
 

free

Üye
cepten
wap.mig33.com/mig33.jar adresine girip
indirebilirsin

sonra program açınca
register
username
passsword belirlenir

sonra smsle kod gelir

yine program açılıp enter code o kod yazılır
sonra login deyip
username ve password yazılır

menüden msnye girilir


tabi gprs ayarlı olmalı
akış...............gprs int
java...........gprs int
internet profili........gprs internet olacak
 
    Konu Sahibi
user name mail.adresınımı yazacam
<div class='quotetop'></div><div class='quotemain'>


[tam olarak ne yapmam gereken&#305; yazarsan cok sev&#305;n&#305;r&#305;m b&#305;nbas&#305;
[/b][/quote]
 

ycg35

Üye
mig33 w810i de çalıştı anında bağlandı msn e avea hat ile w800 dede çalışır
 

yhooss

Üye
Arkadaşlar ben K510i yükledim çalıştı ama yavaşşş bazı sitelerde veriyolar o prg