Msn ım Calındı Acıl

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Yıgen

Üye
    Konu Sahibi
Msn ım Calındı Acıl
arkadaslar msn mı caldırdım ban ayardımcı olursanız cok sevınırım y abı program fılan yok mu nasıl gerı alabılırım
 

mAd_girL

Üye
dayıcııııııııııııııııııııınnnnnnnn hacker değil mi alsın..
 

kay99

Üye
bende iki tane adresimi kaptırdım adamlarla biraz uğraşıyım dedim ama şerefsizler harddiskimi gümlettiler
meğer adamlar ths denmişler.listemdeki bütün arkadaşlarımın msn ni çalmıştı.onun için bunlarla fazla uraşmamak gerekir yeni bi adres daha al gitsin bişey olmaz.bide para filan istiolarsa sakın verme
 

Yıgen

Üye
    Konu Sahibi
dayıcım ugrasmıyı bızımle be ya bızı dusunen mı var yınede sagolun yaew allah razı olsun cevap yazmanız yeter en ıyısı yenı bıtane almak
 
Onu almak senin için ne kadar önemli ki!!

Yeni al olsun bitsin!!
 

swedeniz

Üye
adamlarla konuşmayı dene korkma bişi yapamazlar Türk ise onların adresini felan iyice araştırıp herifleri dağıtırdım internet olarak değil yumrukla ama geçmiş olsun yinede sherkezin dediği gibi dayına süle
tanımıyorum ama belli ki dayın ünlü hacker
 

gknky

Üye
bence git yeni bi adrs al . ... .

dost acı sölermiş
 

Yıgen

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(swedeniz &#064; Apr 23 2006, 09&#58;15 PM) [post=321444]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
adamlarla konuşmayı dene korkma bişi yapamazlar Türk ise onların adresini felan iyice araştırıp herifleri dağıtırdım internet olarak değil yumrukla ama geçmiş olsun yinede sherkezin dediği gibi dayına süle
tanımıyorum ama belli ki dayın ünlü hacker
[/b][/quote]


 
bilmyorum bu konuda bir yazı hazırlamayı düşünüyorum ama arkadaşlar arasında kötüye kullanabilecekler olabilir o yüzden bilgi vermek istemiyorum dostum&#33;&#33;

Üzgünüm ama bence yeni bi adres al
 

kikaksk

Üye
geçmiş olsun yigenim...giden gitmiş sen yeni al en iyisi..
 
bencede yenisini al herzaman kişi listeni kopyala ben öyle yaparmda bugune kadar 3 msn calındı 2 si geri adlım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...