Motorola atrix rom ve root ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

lazye

Üye
    Konu Sahibi
Motorola atrix rom ve root ?
Arkadaşlar atrix e ics rom istiyorum ama bulamadım atrix kullanıcıları yardım etse daha iyi olur ?
 

TuRKGuCu

Üye
biraz daha bekle acele etme kısa zaman sonra çok güzel şeyler olacak
 

lazye

Üye
    Konu Sahibi
tmm çok teşekkürler... Ben bilmiyodum. inş gelir ya ... Anladığım kadarıyla sende atrix kullanıyosun ? Gerçekten mutlu oldum şimdi
 

TuRKGuCu

Üye
iii ki kullanıyorum bide güncelleme gelse havalara uçucam
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...