motorola atrix 4g

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
motorola atrix 4g
arkadaşlar nette bu telefon gözüme çarptı çok ucuz olmasına rağmen özelleikleri piyasadaki çoğu telfondan kat kat iyi kullanan ya da bilen var mı almayı düşünüyorum ne yardımcı olur musunuz
 

Mobilator

Emekli Yönetici
Cihaz genel anlamda iyi ancak gerek güncelleme sıkıntısı gerekse Motorola'nın Türkiye pazarından çekilmesi negatif olarak değer katıyor.
Sanırım bu cihaza 4.0 ICS güncellemesi gelmişti ama.
 
    Konu Sahibi
Cihaz genel anlamda iyi ancak gerek güncelleme sıkıntısı gerekse Motorola'nın Türkiye pazarından çekilmesi negatif olarak değer katıyor.
Sanırım bu cihaza 4.0 ICS güncellemesi gelmişti ama.
sence almalımıyım kardeşim
 
hevesini kırmak istemem ama avrupadaki bozulmuş telefonları satıyorlar zaten böyle bir telefonun bu fiyata satılmasıda çok garip
 

TuRKGuCu

Üye
Günclleme almıyor cihaz 2.3.4 orjinal sürüm fakat rom ile yükseltebilirsiniz. Ama romlarda tam stabil değil.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...