moralim sinirlendi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
moralim sinirlendi
şu anda moral denen şey kalmadı bende. Benimle dalga geçiyolar. Tek hücreli diyolar. Benden büyük oldulari için cevap vermekte istemiyorum ama canıma tak etti. Şimdi memleketimde olmak vardı. Ooooof of
 
noldu kim dalga geçiyor seninle?
 

Hasan

Üye
benim de moralim bozuk
 
takma kafana insan karşısındakine bakınca kendini görür ayna misali neden canını sıkıyorsun ki
 

Hasan

Üye
Yeni hesap al yaşını biraz büyük yap
 
    Konu Sahibi
Tehlike ";4484446][COLOR="DarkRed' Alıntı:
noldu kim dalga geçiyor seninle?

Halamın (babamın halası) çocukları. Bayağı büyükler 30 yaşında felan. Bende sesimi cikartmiyorum.
[/COLOR]

----------Eklendi @ 19:33:28 ---------- Yazıldı @ 19:32:15 ----------

takma kafana insan karşısındakine bakınca kendini görür ayna misali neden canını sıkıyorsun ki

Ne yapayım. Bi süre sonra koyuyo insana.


----------Eklendi @ 19:34:32 ---------- Yazıldı @ 19:33:28 ----------

sende onlara nerde çokluk orda b**luk de' anladın,

Derim ama beni döverler.


----------Eklendi @ 19:35:37 ---------- Yazıldı @ 19:34:32 ----------

Yeni hesap al yaşını biraz büyük yap

Iyi fikir ama çoğu kişi beni bu hesapla tanıdı. Böyle iyi


----------Eklendi @ 19:41:38 ---------- Yazıldı @ 19:35:37 ----------

benim de moralim bozuk

Ben içimi buraya döküyorum. Burası olmasa kafayı yerim. Bütün dostlar burda. Ismail abi sen ve ismini sayamadığım çoğu arkadaşım.
 

ibrother

Üye
sen benim söylediğim lafı söyle ve kaç onlar anlamını çözene kadar halep kapısından kaçarsın. :zuhaha
 

Hasan

Üye
Moral bozulmaz sinirlenir...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...