moralim çok bozuk :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ümran

Üye
    Konu Sahibi
moralim çok bozuk :(
arkadaşlar aöf sonuçları açıklandı ve yaklaşık hepsinden kaldım oysa çalışmıştım ama çok kötü moralim bozuldu .yaşama sevincim öldü . Kendine olan güvenini kaybettim bir daha hiçbir dersi geçemem artık of of
 
Boyle Dusunmeyeceksin Istee ..
Bak Su Skeci Israrla Izlemeni Tavsiye Ederimm .!


 
Valla Asil Surecin Burda Basliyor Iste Yoldas .. Hayatina Yon Ver ..
 
ben daha sonuçlara bakamadim site açılmıyor 2 gündür

- - - Eklendi - - -

çan eğrisi filan diyorlar adamlar ortalama 50 üstünde yazmış hep Eğer o puanlar baz alınırsa işimiz zor görünüyor
 
yaren_dede hangi uni hangi bolum?
 
Tepkiler: yaren_dede
eski sistemde her dersten en az 50 almak gerekiyordu şimdi öyle degil
sınava katılanaların genel ortalamasına başarısına bakılarak çan eğrisi uygulanacak
 
Tepkiler: yaren_dede

ümran

Üye
    Konu Sahibi
ben daha sonuçlara bakamadim site açılmıyor 2 gündür

- - - Eklendi - - -

çan eğrisi filan diyorlar adamlar ortalama 50 üstünde yazmış hep Eğer o puanlar baz alınırsa işimiz zor görünüyor

haklısın ama benim 50 olan dersimde cd anlamadm gtti
 

ümran

Üye
    Konu Sahibi


tamam işte onu diyorum benim bölümde ortalamalar hep 50 nin üstünde çalışkanların okuduğu bölüme düşmüşüm


- - - Eklendi - - -



adalet 2

aynen bende adalet 2 şimdi nolcak

- - - Eklendi - - -

yaren dede yaş kaç
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...