Monopoly Türkiye

    Konu Sahibi
Monopoly Türkiye
Monopoly Türkiye versiyonu çıkaracakmış ve hangi şehirlerin olacağını oylamaya sunmuşlar. Günde 3 farklı şehire oy verebiliyorsunuz ve her 1000. kişi Monopoly Türkiye kazanacakmış.

Aşağıdaki adrese gidip üye olup oylarınızı kullanabilirsiniz:
 
Tepkiler: punqermojo

rapman

Üye
verdiğin link kırık.open dns.. hatası veriyor.
 
    Konu Sahibi
yok ara ara onu yapıyor(muş).
bir kaç kez denedikten sonra oluyor.
ben 3 oyumu verebildim 1-2 refreshten sonra.

 

rapman

Üye
üyelik istiyor,şuan vaktim yok.zaten oyumu Trabzon'a verecektim Trabzon'da 8. şuan
 
Elazığlılar kenetlendi hergün oy verdik ve 5.yiz
 
Üye Olmadım Ama Bilgi İçin Teşekkürler ...
 

Perfect!

Üye
birazda aydına verin oy 24 teyiz
 

risasmus

Üye
Şampiyon olduk 1.Giresun 2.İstanbul ))
 

elive

Emekli Yönetici
Konu Kapatılmıştır.