Hd'nin ne olduğunu bilmiyorsun galiba arkadaşım, şahsi görüşlerim onu gösteriyor. Kaliteyi kalitesizden ayırıyor, eğer bilmiyorsan.
ayrıca gece gündüz Hd'yle ilgilenmediğimi nerden biliyorsun; gördün mü?
---
neyse bu konu böyle tartışmalarla bitmeyeceği kesin emin olabilirsin, ve bize mesaj kirliliğinden başka bişey getirmeyecek.
yazım hatası yüzünden konunun asıl amacını unutur olduk..
---
şimdi oyun hakkında görüşlerimi belirtmek istiyorum.
bi kaç bölümleri biraz zorlasada çok güzel oyun gerçekten. hatta bi bölümünü geçmek için en az 5defa oynadığımı hatırlıyorum.
geçen hafta oyunu oynamak istediğimde bölümlerin tamamı silinmiş nedense. birisi kurcalamıştır büyük ihtimal
oyuna ayrıyetten bölüm ekleyebiliyor muyuz arkadaşlar? şimdi o kadar bölümü yeniden oynayasım yok..
wave telefonu olupta böyle oyunları indirmeyenler gerçekten çok pişman olacaklar benden söylemesi..
saygılar