moderatör psikoloğa giderse...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
moderatör psikoloğa giderse...
Moderatör psikoloğa gitmiş. Psikolog sormuş sorununuz nedir diye?

Moderatör anlatmış: "Ben demiş bazı konuları kilitleyemiyorum. Örneğin daha önce verilmiş bir konu açıldığında o konuyu kilitleyemiyorum. Çok iyi niyetli bir insanım kimsenin üzülmesini istemiyorum ama yönetimle de aramız açılacak lütfen yardım edin" demiş.


Psikolog iyice dinledikten sonra ertesi güne randevu vererek bir daha gelin görüşelim demiş.

Modaratör ertesi gün yine gitmiş.

Psikolog sormuş sorununuz nedir diye? Bizim moderatör birkez daha anlatmış. Psikolog bu sefer 2 gün sonraya yine randevu vererek tekrar gelin görüşelim demiş.

Moderatör 2 sonra tekrar gitmiş psikoloğa. Psikolog tekrar sormuş sorununuz nedir diye. Moderatör gayet sakin bir şekilde yeniden cevaplamış. Bu sefer psikolog 3 gün sonraya randevu vermiş.

3 gün sonra moderatör tekrar gitmiş psikoloğa.

Psikolog sanki moderatörü ilk kez görüyormuş gibi birkez daha sormuş sorununuz nedir diye?

Moderatör bakmış olacak gibi değil en sonunda çıldırmış bağırarak: "Be adam bu soruyu her gelişimde tekrar soruyorsun daha önce cevapladım ya" demiş.

Psikolog: "iyide o konularda daha önce verildi bana bağıracağına git konuları kilitle"



ALINTIDIR...
 

D3N1Z

Üye
hahah =) =) pisikolokda bi pisikologa gitsin bence
 

jöly

Üye
güzelmiş sağol....
 

thebora

Üye
güzelmiş teşekkürler
 

Nadir

Emekli Yönetici
psikikologlarda çıldırtırlar..
 

Berlin Boleyn

hahahaha süperrr yaa hep aynı laf
 

Dawn

Emekli Yönetici
en sonunda adamları delirteceksiniz ne istersiniz bu moderatör ve adminlerden
 

Berlin Boleyn

ALLAH başımızdan eksik etmesin yinede
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...