[MOD] Windows Phone Tema Efekti

bunu flash olmadan yapamaz mıyız maximod ile filan ? yapılır mı
 



telefonda yapılışı
rar içindeki efects klasör halinde xplore ile C de resource içine taşıyın ve tema efekti çalışması icin c2z patch gerekli.
 

Mr.Pro

Üye
wooooow çok güzelmiş devamını beklerim