[MOD] Windows Phone Açılış Ekranı

    Konu Sahibi
[MOD] Windows Phone Açılış Ekranı
[MOD] Windows Phone Açılış Ekranı


Ekran Görüntüsü:



Not: Açılış Sesi Yoktur.. Bilginize.

Yapılışı: Rofs2 Ye Salla Flaş Atın..


Lütfen Rica Ediyorum Beğen Yorumu Eksik Etmeyin...


 

Ekli dosyalar

Reşwan

Emekli Yönetici
Teşekkürler
 
    Konu Sahibi
onay için teşekkürler
 

Ysn152

Üye
Hikmet ai yardım edermisin yapılışına ?
veya anlatrmısın ?
 

okan1096

Üye
arkadaşım nasıl yapılacak bu
 

okan1096

Üye
Allah aşkına nasıl yapılıyo konuuyu açıyosunuz !