[MOD]Windows Phone Açılış Ekranı 2

    Konu Sahibi
[MOD]Windows Phone Açılış Ekranı 2
[MOD]Windows Phone Açılış Ekranı 2


Ekran Görüntüsü:





Not: Açılış Sesi + Açılış Ekranı Mevcuttur..


Yapılışı: Rofs2 Salla Flaş Atmanız yeterli.


İyi Kullanımlar..


Lütfen Rica ediyorum Beğenin Yorumu Eksik etmeyin.





 

Ekli dosyalar

Tepkiler: grosmall, Xoxan ve ahmetbond

Reşwan

Emekli Yönetici
Teşekkürler
 
    Konu Sahibi
onay için teşekkürler
 

Hasand.

Üye
bu appolo belle cfw de kullanıldı yinede
 
bide bunun hani sen cwf hazırlamıştın teması vardı baya efektli ve görsel olarak güzeldi.
windows 8 apollo temamıydı neydi onu versene bir zahmet bulmaıdm
 
    Konu Sahibi
s60v5 tema bölümünde paylaşıldı
 

okan1096

Üye
nasıl yapılıyo söylermisiniz
 
arkadaş rofs 2 nerede atabilceğimiz bir yer yok telefon c5-03
 

Mr.Pro

Üye
kardeş dosyaları c ye attım ama çalışmadı boot ekranı gitti